beantwoord

E-mail wachtwoord vergeten

• 11 september 2018
  • 3 reacties
  • 1017 x bekeken

Na een nieuwe update van Windows 10 kon mijn vrouw geen mails meer ontvangen via Outlook 2013. Om haar e-mail adres te installeren heb je een wachtwoord nodig. Dit is ze vergeten. Gebeld met de klantenservice. Een nieuw wachtwoord gekregen. Maar lukt nog niet. Opnieuw gebeld. Wist niet hoe Outlook precies werkt. Viel mij op, dat de werknemers van wel bij de mail kon komen, maar wij niet. Kunt u mij helpen hoe ik weer mails ontvang via Outlook 2013.
Bij voorbaat dank.
K. Gort
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 17 september 2018, 09:46

Hé K. Gort,

Als het nog niet gelukt is dan raadt ik even op deze pagina te kijken. Hier vindt je alle informatie voor het instellen op verschillende e-mail clients waaronder Outlook2013. Daarnaast raadt ik je aan om even via de webmail te controleren of je daar met je nieuwe wachtwoord kunt inloggen, dan weten we zeker dat deze goed is overgekomen. De webmail vindt je hier

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé K. Gort,

Als het nog niet gelukt is dan raadt ik even op deze pagina te kijken. Hier vindt je alle informatie voor het instellen op verschillende e-mail clients waaronder Outlook2013. Daarnaast raadt ik je aan om even via de webmail te controleren of je daar met je nieuwe wachtwoord kunt inloggen, dan weten we zeker dat deze goed is overgekomen. De webmail vindt je hier

Groet, Kevin
Dag Kevin. Ik heb zondag gechat. Heb toen een wachtwoord ontvangen en uitgeprobeerd en het is gelukt.
Groet, K. Gort
Reputatie 5
Badge +2
Fijn dat het opgelost is! Dan ga ik bij deze het topic ook sluiten.

Fijne dag verder!