E-mail storing Tele2

• Rijzende ster
  • 17 reacties
Al meer dan een jaar heb ik problemen met mijn email. Dit is gekomen na een "mailmigratie" die toen door T ele 2 is gedaan.
Niet alle mails die ik verstuur komen aan; en ik ontvang ook niet alle emails die naar mij gestuurd worden. Ik ben niet de enige die dit probleem heeft!
Tele 2 doet helemaal niks hieraan om het probleem op te lossen! Heb het probleem vele, vele malen, zowel via het contactformulier als telefonisch, doorgegeven.
Op deze klachten hoor je helemaal niks. Geen enkele terugkoppeling. Ook niet op 2 brieven die naar het hoofdkantoor, tav de directie, zijn gestuurd.
Vind dit zeer onklantvriendelijk en onbeschoft worden.
Spreek je iemand telefonisch dan is de reactie: "email is een gratis service, daar doen we niet veel aan", of: "neem een gmail adres, dan komt wel alles aan".
1 keer heeft er iemand van de technische dienst in mijn computer gekeken of alle instellingen goed stonden. Dat was zo. Ook heeft deze meneer mailtjes verstuurd en geconstateerd (!!) dat inderdaad niet alles aankomt.
Vervolg? Niks meer.
Nu eindelijk eens een oplossing voor dit probleem!!!!!! Baal hier ontzettend van. Of ik vertrek bij Tele 2. En dan ben ik niet de eerste die vanwege dit probleem weggaat!!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste joopjes,

Erg vervelend dat je geen reactie hebt gekregen op je contactmomenten.
Je geeft aan dat onze technische dienst met je mee heeft kunnen kijken en dat je vervolgens niks meer hoorde? Hebben jullie toen iets afgesproken? Is jouw case nog in behandeling? Ik probeer op deze manier de situatie beter te begrijpen.

Groet, Trinh
Beste Trinh,
Dank voor de reactie!
Klopt, ik vraag steeds als ik een storing meld om een terugkoppeling. Je hoort echter nooit meer iets.
Zelfs niet op 2 brieven naar het hoofdkantoor, tav de directie.
Ik heb ook een tijd bijgehouden welke e-mails niet aankomen ( datum, geadresseerde, tijd ) en dat steeds, zoals afgesproken, doorgegeven. Bel je later nog eens dan krijg je de vraag: kan je data doorgeven? Ja.. al paar keer gedaan!
Geen idee of het nog in behandeling is, na mijn laatste melding wederom dus niks meer gehoord. Maar probleem is niet opgelost.
Telefonisch krijg je het advies maar een gmail account te nemen, want dat komt wel aan.
Reputatie 5
Badge +3
Beste joopjes,

Ik ben benieuwd of ik wel iets voor je kan betekenen. Het klinkt als een wat ingewikkelder issue waar ze mee bezig zijn. Zou je mij in een privébericht je naam, adres, plaats, klantnummer en geboortedatum kunnen sturen? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'. Ik kan dan even voor je uitzoeken wat de status is.

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Beste joopjes,

Ik zie dat mijn collega's in het verleden gezocht hebben naar een oplossing, maar dat dit, na meerdere pogingen, niet is gelukt. Het komt erop neer dat ik hier niks voor je kan betekenen aangezien ze bij de technische dienst ook geen oplossing hebben. Het is erg vervelend dat je e-mail niet naar behoren werkt.

Ik zie dat mijn collega jou hiervoor heeft gemaild en op het laatste contactmoment van jou geprobeerd te bellen, maar deze geen voicemail kon achterlaten.

Groet, Trinh
Geen voicemail? Staat gewoon aan. Als je de telefoon maar lang genoeg laat overgaan.
En ja, bellen als iemand werkt heeft geen zin.
Dan inspreken op het antwoordapparaat: "we kunnen u niet bereiken en gaan ervan uit dat het probleem is opgelost" is natuurlijk bagger!!
Ben die verhaaltjes een beetje zat.
Zal Tele2 NOOIT aan iemand aanraden!
Ga klachten ook melden bij consumentenorganistaies.
Professioneel hoor... niet reageren, probleem niet oplossen.....
BAGGER ZOOI, Tele 2!!