beantwoord

E-mail geblokkeerd

• 27 juli 2019
  • 2 reacties
  • 118 x bekeken

Mijn e-mail account is geblokkeerd. Via internet kan ik mijn mailbox niet meer openen.
Ik heb zojuist mijn wachtwoord volgens instructies aangepast, maar blijf de foutmelding ontvangen. Kan dit spoedig verholpen worden?
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 29 juli 2019, 11:08

Hoi Luling,
Welkom op ons forum. In sommige gevallen kan een mailbox door ons worden gedeblokkeerd. Om na te kunnen gaan of dit ook voor jouw mailbox geld ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Deze kun je in een privé bericht doorsturen. Privébericht naar Michiel
Groetjes Michiel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Hoi Luling,
Welkom op ons forum. In sommige gevallen kan een mailbox door ons worden gedeblokkeerd. Om na te kunnen gaan of dit ook voor jouw mailbox geld ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Deze kun je in een privé bericht doorsturen. Privébericht naar Michiel
Groetjes Michiel
Reputatie 2
Badge
Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde gegevens, ik heb je email account kunnen deblokkeren. Ik raad je aan om een nieuw wachtwoord aan te maken voor je mail account, dit kun je doen door in te loggen op het mijn Tele2 account.