vraag

E-mail geblokkeerd


  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Goedemorgen, sinds vandaag is mijn meest gebruikte emailadres is geblokkeerd, zoals bij zovelen (misbruik/inactief) . Het is een zonnet-account. Klantenservice gisteren gebeld, maar kon niet geholpen worden? Hij heeft hiervoor een klachtenformulier naar klantenservice gestuurd. Via Forum zag ik dat nog meerdere mensen problemen hebben. Hoe krijgen we onze e-mail weer terug?

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hé jose_h,

Als je bij de klantenservice niet geholpen kon worden is dat natuurlijk erg jammer, er is dan weinig kans dat ik je er wel bij kan helpen maar als je toch wil dat ik voor je ga kijken stuur mij dan even een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien je klant bent geweest)

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reageer