beantwoord

E-mail geblokkeerd

  • 12 juni 2019
  • 8 reacties
  • 378 x bekeken

Goedemorgen, sinds vandaag is mijn meest gebruikte emailadres is geblokkeerd, zoals bij zovelen (misbruik/inactief) . Het is een zonnet-account. Klantenservice gisteren gebeld, maar kon niet geholpen worden? Hij heeft hiervoor een klachtenformulier naar klantenservice gestuurd. Via Forum zag ik dat nog meerdere mensen problemen hebben. Hoe krijgen we onze e-mail weer terug?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 3 juli 2019, 11:25

Hé José,

Ik heb je e-mail adres bij deze gedeblokkeerd, laat je weten of het gelukt is?

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé jose_h,

Als je bij de klantenservice niet geholpen kon worden is dat natuurlijk erg jammer, er is dan weinig kans dat ik je er wel bij kan helpen maar als je toch wil dat ik voor je ga kijken stuur mij dan even een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien je klant bent geweest)

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé jose_h,

Ik heb bij deze je e-mail adres gedeblokkeerd. Zou je willen testen of het weer werkt?
Beste Kevin,

Helaas krijgen we nog steeds dezelfde melding, dat het account geblokkeerd is.

Met vriendelijke groet,
Edwin en José van den Hengel
Reputatie 5
Badge +2
Dan is er reden geweest waardoor je e-mail opnieuw geblokkeerd is. Klopt het dat je je wachtwoord al veranderd had via de mijntele2 omgeving?

Je kunt het beste dan (nogmaals) je wachtwoord veranderen. Kies daarbij een wachtwoord die je niet voor andere websites gebruikt en eentje die je niet eerder gebruikt hebt of lijkt op je oude wachtwoord(en). Zodra dit gelukt is kan ik je e-mail adres weer deblokkeren.

Groet, Kevin
Beste Kevin,

We hebben het wachtwoord nogmaals veranderd, die ook nog niet ergens anders is gebruikt.

Met vriendelijke groet
José en Edwin van den Hengel
Reputatie 5
Badge +2
Hé José,

Ik heb je e-mail adres bij deze gedeblokkeerd, laat je weten of het gelukt is?

Groet, Kevin
Beste Kevin,

Ja, het is nu gelukt om in te loggen! Bedankt voor al je hulp!
Met vriendelijke groet
José en Edwin van den Hengel
Reputatie 5
Badge +2
Goed om te horen José, graag gedaan!