beantwoord

E-mail beveiliging

• 22 februari 2019
  • 3 reacties
  • 150 x bekeken

Ik krijg een aantal e-mails niet meer binnen en kan ook geen e-mail versturen naar Hotmail adressen.

Ik krijg e-mail van mijn apotheker met medische gegevens en dus is de ze mail beveiligd maar de laatste tijd komen deze mails niet meer binnen. Hoe is het met de beveiliging van jullie mail.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 25 februari 2019, 09:24

Hé Tony001,

Er is op dit moment een algemene storing met het versturen van e-mail met een @zonnet/versatel e-mail adressen waar je mogelijk last van hebt, je zou nog wel via de webmail e-mail kunnen versturen. Zou je dit willen testen?

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Tony001,

Er is op dit moment een algemene storing met het versturen van e-mail met een @zonnet/versatel e-mail adressen waar je mogelijk last van hebt, je zou nog wel via de webmail e-mail kunnen versturen. Zou je dit willen testen?

Groet, Kevin
Hé Tony001,

Groet, Kevin

Het probleem dat ik geen e-mail kan versturen naar Hotmail adressen bestaat al veel langer. Dat probleem los ik op door een Hotmail adres te gebruiken voor het versturen van e-mail. Maar dat ik geen mails meer binnen krijg van o.a. mijn apotheker vind ik we heel kwalijk. En wie weet welke mails ik nog meer niet binnen krijg.
Reputatie 5
Badge +2
Krijg je dan ook een automatische e-mail terug dat een e-mail niet aangekomen is bij het hotmail e-mail adres? Zo ja wat staat hier in?

Als daarnaast een e-mail die vanuit iemand anders naar jou gestuurd is kan het zijn dat deze door een spamfilter tegengehouden wordt, dit zal dan een goede reden hebben en diegene krijgt dan ook een bericht waarom de e-mail niet door de spamfilter gekomen is. Het kan eventueel ook zijn dat e-mails niet binnenkomen als je mailbox te lang vol is, dan krijgt de verstuurder ook bericht hier van.

Groet, Kevin