beantwoord

E mail adressen zijn geblokkeerd

• 12 april 2019
  • 3 reacties
  • 153 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Goede middag.
Vandaag kwam ik er achter dat mijn beide E.Mail adressen geblokkeerd zijn.
Een paar maanden geleden had ik dit probleem ook maar is toen keurig opgelost.
Is het mogelijk dat mijn 2 adressen gedeblokkeerd kunnen worden?
Vr. Gr Cor.

*****@tele2.nl
*****@tele2.nl

(*Verwijderd door moderator i.v.. privacy*)
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 15 april 2019, 09:33

Hé Cpa,

Sommige problemen met inloggen kun je oplossen door het wachtwoord te veranderen via de knop wachtwoord vergeten of wanneer je inlogt in de mijntele2 omgeving, bij een blokkade kun je daar namelijk nog wel inloggen.

Mocht de blokkade niet opgelost zijn met het veranderen van het wachtwoord dan heb ik helaas ook geen oplossing voor je. Er wordt wel gekeken naar de mogelijkheden om je hier in de toekomst bij te kunnen helpen maar hoe lang dit kan duren is nog niet bekend helaas.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Cpa,

Sommige problemen met inloggen kun je oplossen door het wachtwoord te veranderen via de knop wachtwoord vergeten of wanneer je inlogt in de mijntele2 omgeving, bij een blokkade kun je daar namelijk nog wel inloggen.

Mocht de blokkade niet opgelost zijn met het veranderen van het wachtwoord dan heb ik helaas ook geen oplossing voor je. Er wordt wel gekeken naar de mogelijkheden om je hier in de toekomst bij te kunnen helpen maar hoe lang dit kan duren is nog niet bekend helaas.

Groet, Kevin
Hallo Kevin.
Na mijn verhuizing naar Portugal ben ik de E.Mail adressen blijven gebruiken maar een wachtwoord resetten lukt mij niet. Waarschijnlijk omdat ik geen abbonnement meer op Tele2 heb.
In Januari gebeurde hetzelfde met *****@tele2.nl en die hebben ze kunnen resetten.
Kan VPN een veroorzaker zijn?

Gr. Cor

(*Verwijderd door moderator i.v.. privacy*)
Reputatie 5
Badge +2
Het zal niets te maken met je VPN. Zoals eerder aangegeven kan ik je helaas niet verder helpen als het niet lukt om te loggen en wachtwoord vergeten/wachtwoord aanpassen niet werkt.