beantwoord

- E-mail adres waar je problemen op ervaart

  • 20 mei 2019
  • 4 reacties
  • 597 x bekeken

- Welk e-mail programma je gebruikt (webmail van tele2/outlook/windows mail/thunderbird/apple mail) webmail
- Werkt de webmail wel? nee dus
- Wat er fout gaat en/of welke exacte foutmelding je krijgt Dit account is geblokkeerd in verband met misbruik of langdurig inactiviteit.
Neem contact op met de helpdesk als u uw webmailtoegang wilt laten reactiveren.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 21 mei 2019, 11:55

Toevallig hebben we wat meer mogelijkheden om mailadressen te deblokkeren. Zou ik hiervoor wel je naam, volledig adres, geboortedatum, betreffende mailadres en klantnummer van het mailadres mogen? Het klantnummer kan je bij contactgegevens vinden in de 'mijn tele2' pagina van het mailadres. Hierbij een rechtstreekse link zodat je meteen kan inloggen: rechtstreekse link

De gegevens kan je sturen via een privébericht. Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi,

Ik heb maar even je mailadres weggehaald.
een collega zal dit topic oppakken.

Groet,

Arjan
Reputatie 5
Badge +3
We zijn momenteel bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kan ik geen datum / tijdstip communiceren wanneer dit zal lukken. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 5
Badge +3
Toevallig hebben we wat meer mogelijkheden om mailadressen te deblokkeren. Zou ik hiervoor wel je naam, volledig adres, geboortedatum, betreffende mailadres en klantnummer van het mailadres mogen? Het klantnummer kan je bij contactgegevens vinden in de 'mijn tele2' pagina van het mailadres. Hierbij een rechtstreekse link zodat je meteen kan inloggen: rechtstreekse link

De gegevens kan je sturen via een privébericht. Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes
Jasper