beantwoord

e-mail

  • 6 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 5459 x bekeken

Al mijn mail in de inbox is verdwenen, dit gebeurt wel vaker. Het percentage van wat er in zou moeten staan, staat er nog wel. Zeer vervelend
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 oktober 2018, 12:26

Hé Ankie68,

Ik heb je e-mail gesynchroniseerd en als het goed is zijn je verdwenen e-mail weer terecht!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Neem een email adres bij gmail erbij. Heb je gelijk veel meer opslag capaciteit.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Ankie68,

Ik heb je e-mail gesynchroniseerd en als het goed is zijn je verdwenen e-mail weer terecht!

Groet, Kevin
Verwijderd
Reputatie 5
Badge
Maak even een eigen topic aan, en zorg ervoor dat je klantgegevens ingevuld staan op je profiel. Zodat de medewerkers van Tele2 je sneller van dienst kunnen zijn. En zou jij je mail uit je reactie halen? Dit kan tot een uur naar het plaatsen van je reactie. Het is een openbaar forum.

Ik heb t zelfde probleem! Alle mail plotseling niet meer zichtbaar.. wel 60% gevuld.. kun je mij ook helpen?