beantwoord

Deblokkeren zonnet webmail

• 15 mei 2019
  • 6 reacties
  • 190 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Beste heer/mevrouw,

Mijn e-mail is geblokkeerd zonder mij duidelijke reden.

E-mail adres waar het om gaat is: E@zonnet.nl
Ik heb voor de rest geen abonnement bij Tele2 en dus geen abonneenummer ..
Ik kan online daardoor niet een melding of klacht indienen

Ik hoor graag wat mogelijk is om of het e-mail adres te deblokkeren of de data over te zetten naar een nieuw e-mail adres.

Gaarne spoedig een reactie,

Met vriendelijke groet,
Erwin Heeringa

*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 21 mei 2019, 12:05

We kunnen sinds vandaag meer dingen doen omtrent mailadressen wijzigen en deblokkeren. Hiervoor hebben we nu wel wat gegevens van je nodig. Zou je daarom in een privébericht het mailadres, je naam, volledig adres, geboortedatum en klantnummer kunnen sturen? t klantnummer kan je bij contactgegevens vinden in de 'mijn tele2' pagina van het mailadres. Hierbij een rechtstreekse link zodat je meteen kan inloggen: rechtstreekse link

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
We zijn inderdaad momenteel bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kan ik geen datum / tijdstip communiceren wanneer dit zal lukken.
Reputatie 1
het is dus WEL mogelijk om e.e.a. te verhelpen, middels een nieuw tijdelijk wachtwoord en dan online je wachtwoord aan te passen (of je oude wachtwoord opnieuw in te stellen) , dan moet alleen de betrokken helpdesk man/vrouw zo vriendelijk zijn om zijn/haar medewerking te verlenen. Bij mij is het uiteindelijk gelukt.
Reputatie 5
Badge +3
We kunnen sinds vandaag meer dingen doen omtrent mailadressen wijzigen en deblokkeren. Hiervoor hebben we nu wel wat gegevens van je nodig. Zou je daarom in een privébericht het mailadres, je naam, volledig adres, geboortedatum en klantnummer kunnen sturen? t klantnummer kan je bij contactgegevens vinden in de 'mijn tele2' pagina van het mailadres. Hierbij een rechtstreekse link zodat je meteen kan inloggen: rechtstreekse link

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper
Reputatie 1
Ik vrees dat ze je dan niet meer kunnen helpen omdat ze je gegevens niet meer hebben en dus niet kunnen verifiëren. Er zijn de laatste tijd veel problemen met de Tele2 mail, dus je bent zeker niet de enige.
Reputatie 7
Badge +4
Helaas, voor een nog onbekende tijd kunnen ze die gratis email boxen niet repareren. Een klacht hierover indienen heeft geen zin. Beste advies is om nu over te stappen op een ander adres zoals b.v. bij gmail.