beantwoord

Contact met tele2

  • 24 juni 2016
  • 5 reacties
  • 240 x bekeken

Waarom staat er op de site bij het onderdeel klantenservice niet simpelweg een e-mail adres waar ik een vraag naar toer kan sturen?
icon

Beste antwoord door eric 26 juni 2016, 18:14

Tele2 verkoopt geen datasims die in routers toegepast mogen worden zie andere topic dat je hebt geopend.

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/toestelhulp-56175/index1.html#post339219
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Omdat Tele2 geen klantencontact via e-mail wil:@
Je kan wel je vraag hier stellen, als de andere forumleden dat kunnen beantwoorden heb je snel antwoord. Als het meer privé is of inzicht in de administratie nodig is, moet je wachten op een moderator. Dat kan een paar dagen duren.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi deursen1951,
We hebben inderdaad zoals WhTurner al aangeeft geen e-mailadres. Maar je bent nu wel online gekomen. 🙂 Heel goed.
Wat wilde je precies vragen? Want ik help je graag verder. :)
Groetjes Kiko
Hoi deursen1951,
We hebben inderdaad zoals WhTurner al aangeeft geen e-mailadres. Maar je bent nu wel online gekomen. 🙂 Heel goed.
Wat wilde je precies vragen? Want ik help je graag verder. :)
Groetjes Kiko


Ik ben online dank zij een andere provider. En dat zou U niet leuk moeten vinden.

Ik heb een sim-only abo tbf van een mobiele router. Nergens kan ik de instellingen vinden die ik moet gebruiken als ik mijn mobiele router mee naar Frankrijk neem.
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 verkoopt geen datasims die in routers toegepast mogen worden zie andere topic dat je hebt geopend.

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/toestelhulp-56175/index1.html#post339219
Reputatie 5
Badge +4
Ik zie dat het gesprek in het andere topic gaande is. Daarom sluit ik dit topic.
Groetjes Kiko