vraag

blokkeren adressen in zonnet

Ik word ineens meerdere keren door verschillende bedrijven gespamd. Zeer vervelend want dit is nog nooit gebeurd. Ik weet dat je op outlook adressen kunt blokkeren en dan komen zij niet meer. Deze knop kan ik bij zonnet niet vinden. Het enige is dat ik het naar de trash kan gooien maar de volgende dag krijg ik van de zelfde leveranciers weer mails binnen. Zeer irritant.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gebruik eens google met de versie outlook die jij gebruikt.
hoe bedoel je dat. Ik log in op de site van tele 2. Op outlook heb ik een ander mail adres
Reputatie 4
Badge +1
Jij gebruikt webmail? Voeg dan dat account toe aan outlook.
Reputatie 5
Badge +3
Onze webmail heeft inderdaad geen ingebouwde spam filter. Om welk mailadressen gaat het precies?
Hallo Jasper,

Sinds 27 december komt 95% van de spam vanaf het domein biomassgizmoco.uk. Het zou voor veel Zonnet e-mail gebruikers prettig zijn indien Tele2 inkomende mail vanaf dit domein blokkeert.

mvg,
H@n
Reputatie 5
Badge +3
Mailer schreef:

Sinds 27 december komt 95% van de spam vanaf het domein biomassgizmoco.uk. Het zou voor veel Zonnet e-mail gebruikers prettig zijn indien Tele2 inkomende mail vanaf dit domein blokkeert.

Voor meer informatie daarover kun je de volgende topic bekijken: topic
Jasper van Tele2 schreef:

Onze webmail heeft inderdaad geen ingebouwde spam filter. Om welk mailadressen gaat het precies?

Ik wil ze liever niet openen maar: mijn apotheek, detox plus, mediamarkt winactie, sony, de installateur. En echt wel meerdere keren op 1 dag van hetzelfde bedrijf.

Reageer