beantwoord

Bevestiging e-mail

• 31 mei 2016
  • 6 reacties
  • 194 x bekeken

Hallo, ik heb paar dagen geleden mijn telefoon gehaald bij jullie winkel en ik wilde dus iets bestellen voor mn telefoon maar ik heb de ordernummer nodig en die staat in de bevestigingmail maar ik heb die mail niet gekregen
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 8 juni 2016, 10:34

Hoi Hoi,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even met je meegelezen in het systeem en ik zie dat je een toestelfactuur hebt ontvangen op 26-05-2016.
Ik neem aan dat je mee wil doen aan de SD actie?

Als dat klopt, kun je deze ontvangen door een kopie te maken van je toestelfactuur, je moet je NAW gegevens doorgeven, kopie van je aankoopbon en je IMEI-nummer noteren. Je IMEI-nummer is ook te vinden in je toestelfactuur.

Kom je er zo uit?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Aminata,
Ik heb niks meer van je gehoord, dus ik sluit je topic.
Indien je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een vraag stellen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Aminata,
Is het allemaal gelukt? En kan ik nog wat voor je betekenen?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hoi,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even met je meegelezen in het systeem en ik zie dat je een toestelfactuur hebt ontvangen op 26-05-2016.
Ik neem aan dat je mee wil doen aan de SD actie?

Als dat klopt, kun je deze ontvangen door een kopie te maken van je toestelfactuur, je moet je NAW gegevens doorgeven, kopie van je aankoopbon en je IMEI-nummer noteren. Je IMEI-nummer is ook te vinden in je toestelfactuur.

Kom je er zo uit?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Zou je mij in een privébericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Nee ook niet
Reputatie 5
Badge +4
Hee Aminata,
Is hij ook niet in je spamfolder terecht gekomen?
Groetjes Kiko