vraag

Berichten postvak in

Sinds afgelopen donderdag zijn al mijn berichten uit de inbox verdwenen. Nieuwe berichten komen wel binnen.
het aan tal procenten wat in gebruik is door mijn webmail is wel hetzelfde gebleven.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo Abonnement,

Dat is inderdaad vreemd ik wil graag even meekijken op de webmail.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M
Hallo Jeroen,

Heb je de door jou gevraagde gegevens ontvangen?
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Ik heb even meegekeken enzie verder niets raars aan de mailbox. IS er misschien een computer of een tablet/telefoon waar de mail ook op ingesteld staat?

Het klinkt alsof een programma de mail binnen gehaald heeft en de optie "Kopie op server achterlaten" uit staat.

Groeten,

Jeroen M
Hoi Jeroen,
Fijn dat je even hebt gekeken.

De mail haal ik ook vaak binnen op mijn laptop.
De mail verdween terwijl ik ingelogd was op de I-pad in de webmail. Vrijwel direct toe ik zag dat mijn mail uit de inbox was verdwenen heb ik daarna de laptop opgestart, maar ook daar geen mail meer in de inbox.

Is er een manier om dat te achterhalen welk programma mail zou kunnen hebben binnengehaald?
Als de optie kopie op server uitstaat, zou er dan niet nu en eerder ook al mail zijn verdwenen?

is het niet zo dat dat nu ook steeds opnieuw de mail zou moeten verdwijnen als
Reputatie 4
Badge +3
Hoi,

Helaas kunnen we niet inzien waar de mail wordt binnen gehaald. En ja als het ergens ingesteld staat gebeurt het elke keer dat het programma opgestart wordt.

Misschien is het een idee om het wachtwoord via de website te veranderen zodat andere programmas het wachtwoord niet meer hebben en de mail niet meer kunnen binnenhalen.

Groeten,

Jeroen M
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper