beantwoord

@zonnet e-mailadres

  • 23 mei 2016
  • 4 reacties
  • 286 x bekeken

Hallo,

Ik heb nog steeds en gebruik nog steeds mijn @zonnet e-mailadres. Sinds vandaag kan ik daarmee niet meer inloggen. Ik vind hierover geen informatie en zou graag willen weten hoe dit komt.

Met vriendelijke groet,

Mampfen
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 23 mei 2016, 08:45

Hoi Mampfen en Els267,

We hebben net een bericht geplaatst hierover, https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/webmail-bereikbaar-via-webmailversatelnl-55066<br /> . Hierin staat een tijdelijke oplossing zodat je wel weer bij je e-mail kunt.

Groet,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Hallo!
Dit probleem heb ik ook. Ik hoop gauw op een oplossing want de mails komen automatisch in mijn Outlook. Maar wanneer mijn inbox op Tele 2 vol is krijg ik ze dus niet! Graag heel gauw actie ondernemen Tele2!!!!!

els
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Mampfen en Els267,

We hebben net een bericht geplaatst hierover, https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/webmail-bereikbaar-via-webmailversatelnl-55066<br /> . Hierin staat een tijdelijke oplossing zodat je wel weer bij je e-mail kunt.

Groet,
Jolien
Hoi Mampfen en Els267,

We hebben net een bericht geplaatst hierover, https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/webmail-bereikbaar-via-webmailversatelnl-55066<br /> . Hierin staat een tijdelijke oplossing zodat je wel weer bij je e-mail kunt.

Groet,
Jolien


Bedankt voor de reactie. Ik kon me weer inloggen!
Reputatie 5
Badge +2
Top! Fijne dag verder!