vraag

Alle mails weg uit inbox

Sinds gisteravond rond 18:30 zijn alle mails uit mijn inbox verdwenen!
Ik zie dat er in het verleden meerdere topics over zijn geweest en dat dit dus vaker voorkomt. Hoe kan het hersteld worden. Graag backup terugzetten!

14 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hi,

Heb jij je klantgegevens volledig ingevuld op je profiel? Dan kan een medewerker van Tele2 je sneller van dienst zijn.
Nu aangepast. Hoop op snelle reactie, want tot nu toe nog niets gehoord. En de inbox blijft leeg (afgezien van de nieuwe die binnenkomen).
Reputatie 7
Badge +5
Misschien wordt het dan tijd om een email client te gebruiken inplaats van webmail, dan heb je dat probleem niet.
Daarmee komen mijn emails niet terug!
Maar voor de toekomst, maar wel eens gaan doen. Heb je een goed tip welke client ok is. Wil geen outlook.
Tele2: doen jullie er nog iets aan? Synchroniseren of zoiets dergelijks. Het is echt irritant dat ze niet terugverschijnen, Via de chat zou de medewerker de technische dienst informeren. Maar nu merk ik niet of er überhaupt nog aan gewerkt wordt
Hetzelfde probleem.
Vanmorgen tijdens lezen mail verdwijnen alle berichten uit de box.
Is mij al eerder overkomen.
Berichten komen niet te voorschijn maar staan wel ergens omdat de mailbox vol blijft in procenten.
Reputatie 4
Badge +1
Hé turborobbie_69,

De technische dienst heeft je email gesynchroniseerd en als het goed is heb je ook een e-mail bevestiging van ze ontvangen, hopelijk is het nu voor je opgelost.

@1609christ Ik heb je e-mail gesynchroniseerd, hopelijk heb je je e-mail weer terug. Zo niet zou je dan een eigen topic willen aanmaken zodat de gesprekken van jou en de topic starter turborobbie_69 niet doorelkaar gaan lopen?

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

Hé turborobbie_69,

De technische dienst heeft je email gesynchroniseerd en als het goed is heb je ook een e-mail bevestiging van ze ontvangen, hopelijk is het nu voor je opgelost.

Groet, Kevin

Dank voor reactie,

Maar én geen email ontvangen én er is nog niets veranderd. Mails zijn nog steeds niet zichtbaar. Is het goede emailadres gebruikt? Niet de versatel.nl, maar de tele2.nl moet het zijn.
Kevin, ik zie nu net een mail in de versatel mailbox. Pffffffffffffff, ik moet wel engelengeduld hebben met jullie zeg. Er is toch al heel vaak aangegeven dat het om de tele2 mailbox account gaat.
Kun jij dit oppakken of moet ik weer gaan bellen, chatten etc
Reputatie 4
Badge +1
Hé turborobbie_69,

Dat je een e-mail binnenkrijgt op je versatel e-mail adres betekent niet meteen dat ze dat e-mail adres ook onderzocht hebben, dat is een onterechte aanname van jouw kant want ik zie namelijk dat er wel degelijk een onderzoek op het @Tele2 e-mail adres heeft plaatsgevonden.

De conclusie van de technische dienst was dat na het synchroniseren de inhoud van de e-mail box klopt en dat er geen "verborgen" e-mails zijn. Zie je op dit moment nog steeds geen enkele e-mail meer in de inbox?

Groet, Kevin
Nee, nog steeds geen email. Via de chat heb ik nu ook weer 2x contact erover gehad. Waarom wordt er niet een backup van de mailserver teruggezet? Dat lijkt me niet zo moeilijk en hoeft zeker niet zo lang te duren zoals het nu gaat.
Overigens is dat percentage dat ze zien niet gebaseerd op alleen de Postvak In. Ik heb meerdere mappen waarin mails worden bewaard. Alles bij elkaar levert het dat percentage op.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb geen mogelijkheid om een backup terug te zetten en zal de oplossing van je probleem daarom aan de technische dienst moeten overlaten waar het nu in behandeling ligt.

Hopelijk kunnen ze het voor je oplossen

Groet, Kevin
Kijk eens aan... het is gelukt! Vandaag waren de mails weer zichtbaar. Kun je in het ticket zien wat men nu gedaan heeft (handig voor een volgende keer). Het zou niet eens mogen gebeuren, maar bedankt voor het herstel!
En jawel, het is wederom mis.....hier word je toch niet goed van. Terwijl ik mails uit de Postvak In aan het slepen ben, c.q. in andere mappen aan het verplaatsen, is in ene keer weer de Postvak In leeg. Kun jij synchroniseren Kevin? Ik ga ook weer de chat in
Reputatie 4
Badge +1
Hé turborobbie_69,

Ik heb het e-mail adres gesynchroniseerd, kun je kijken of je e-mail weer terug is?

Groet, Kevin

Reageer