beantwoord

adresboek leeg

  • 23 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 327 x bekeken

Vandaag is ineens mijn adresboek leeg. De namen staan er nog wel in maar alle mailadressen zijn verdwenen???
icon

Beste antwoord door eric 25 augustus 2019, 16:01

De mailfunctionaliteit van Tele2 is minimalistisch. 30mb opslag, geen app en inderdaad soms onderhoud met impact. Het advies is om een echte email dienst te gebruiken zoals outlook of gmail. Vele Gb aan opslag een een wereldwijd concern wat aan ontwikkelingen doet. Tele2 is een internet access provider, dat doen ze prima, maar additionele dienstverlening kun je beter bij een specialist afnemen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit gesloten.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb er geen bericht meer over gezien maar sinds gisteren ofzo zijn de adresgegevens weer terug , hoe het komt of wie het ook gedaan heeft: dank!


Dat is goed om te horen. Het kan zijn dat er wat werkzaamheden zijn geweest en dat het daardoor heel even verdwenen was. Gelukkig is het weer opgelost.


Groeten Anton
Ik heb er geen bericht meer over gezien maar sinds gisteren ofzo zijn de adresgegevens weer terug , hoe het komt of wie het ook gedaan heeft: dank!
Reputatie 3
Overigens was de keer dat ik hierachter kwam, een paar dagen geleden ook de hele weergave van mijn mailbox veranderd; ineens alleen maar een maillijst ipv een splitscreen met onder de weergave van de geselecteerde email. Dat heb ik zelf kunnen rechtzetten maar dit zal Tele2 moeten regelen lijkt me.
Ze hebben een nieuwe Webmail client in gebruik genomen. Persoonlijk heb ik geen last van ontbrekende adresboek entries. Vervelend dat jij daar wel last van hebt.

Hier meer info over de nieuwe webmail client: https://forum.tele2.nl/e-mail-314/verandering-webmail-omgeving-zonnet-verstatel-webmail-69519
Reputatie 7
Badge +4
Ieder bedrijf doet het best waar hij goed in is. Google is heel slim in email diensten. Bij internet access providers is een email adres tegenwoordig bijzaak. Meer om te zorgen dat je de factuur kunt ontvangen. Maar bij Google kun je geen internetlijn bestellen, dus je hebt toch met een combinatie van leveranciers te maken.
Die had ik, vele jaren geleden heb ik een Zonnet account genomen. Die ging echter van hand tot hand in providerland. Ik wilde echter niet mijn mailadres overal moeten veranderen. Zo ben ik tot mijn grote verdriet bij deze gebrekkige Tele2 terecht gekomen. Lijkt erop dat ik inderdaad langzamerhand beter eieren voor mijn geld kan kiezen en naar een echte maildienst met bijbehorend nieuw mailadres moet overstappen. Dit stimuleert niet om welke andere dienst bij Tele2 af te nemen in elk geval.
Reputatie 7
Badge +4
De mailfunctionaliteit van Tele2 is minimalistisch. 30mb opslag, geen app en inderdaad soms onderhoud met impact. Het advies is om een echte email dienst te gebruiken zoals outlook of gmail. Vele Gb aan opslag een een wereldwijd concern wat aan ontwikkelingen doet. Tele2 is een internet access provider, dat doen ze prima, maar additionele dienstverlening kun je beter bij een specialist afnemen.
Overigens was de keer dat ik hierachter kwam, een paar dagen geleden ook de hele weergave van mijn mailbox veranderd; ineens alleen maar een maillijst ipv een splitscreen met onder de weergave van de geselecteerde email. Dat heb ik zelf kunnen rechtzetten maar dit zal Tele2 moeten regelen lijkt me.
Helpt niet, ik heb een adresboek met alle namen van mijn contacten maar zonder één ander gegeven erin. Super frustrerend , kan nu alleen maar replyen op berichten maar geen nieuwe versturen tenzij ik al die mailadressen weer invoer. En die heb ik dus niet meer allemaal , dat mag duidelijk zijn.
Reputatie 3
Kan je je browser cache eens leegmaken en dan opnieuw proberen?