beantwoord

Account zonnet opheffen

• 7 juni 2019
  • 2 reacties
  • 116 x bekeken

Naar welke moderator kan ik een bericht sturen met de vraag om mijn zonnetaccount te laten verdwijnen?
Compleet idioot dat ik dat niet zelf kan doen, of mis ik iets? En dan ook nog eens onmogelijk om een moderator zomaar te benaderen.....
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 11 juni 2019, 14:08

Ik wil graag voor je kijken of ik je verder kan helpen. Ik wil je vragen om met de inloggegevens van dit e-mailadres in te loggen in MijnTele2. Het is belangrijk dat je het juiste adres en geboortedatum invult, deze hebben we straks, samen met het klantnummer, nodig voor een identiteitscontrole. Zorg er daarnaast voor dat het contact telefoonnummer en e-mailadres juist zijn, het e-mailadres moet een afwijkend adres zijn.

Zodra ik deze gegevens heb dan kan ik voor je kijken of ik het op kan zeggen.

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik wil graag voor je kijken of ik je verder kan helpen. Ik wil je vragen om met de inloggegevens van dit e-mailadres in te loggen in MijnTele2. Het is belangrijk dat je het juiste adres en geboortedatum invult, deze hebben we straks, samen met het klantnummer, nodig voor een identiteitscontrole. Zorg er daarnaast voor dat het contact telefoonnummer en e-mailadres juist zijn, het e-mailadres moet een afwijkend adres zijn.

Zodra ik deze gegevens heb dan kan ik voor je kijken of ik het op kan zeggen.

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb geen reactie van je ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je dit op één of andere manier al hebt opgelost. Wanneer dat niet zo is dan kun je een nieuw topic starten.

Groeten Anton