Account is geblokkeerd

• 23 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 255 x bekeken

Sinds vandaag kan ik geen e-mail meer versturen.
Ik heb geprobeerd de instellingen van uitgaande berichten te herstellen (poort staat op 465), maar het lukt mij niet om het te wijzigen in 587.
Als ik het via webmail Tele2 probeer krijg ik Dit Account is geblokkeerd.
Wat moet ik doen.

6 reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi Jan,

In het volgende topic kun je terugvinden wat je kunt doen als je account is geblokkeerd.
Heb je die oplossing al geprobeerd?
Hoi Michiel,

Ik heb het geprobeerd, maar bij Gebruikersnaam als ik dit ingeef en naar wijzigen wachtwoord ga, geeft hij aan Ongeldige gebruikersnaam. Dat had ik wel verwacht omdat dit e-mail adres al heel oud is en geen Tele2 account aan verbonden is. Ik heb wel 2 andere Tele2 e-mail adressen met daaraan Tele2 accounts, maar dit e-mail adres is heel belangrijk voor mij omdat heel veel mensen mij alleen onder dit e-mail adres kunnen bereiken. Is er geen andere manier om de blokkade op te heffen en wat moet je dan over dit e-mail adres weten?
Reputatie 1
Badge
Aan elk email adres is een mijn Tele2 account verbonden ongeacht de leeftijd van het email adres. De gebruikersnaam voor het mijn Tele2 account is gelijk aan het email adres (exclusief het @zonnet/tele2/versatel.nl gedeelte), ook is het wachtwoord gelijk aan het wachtwoord van je email adres.
In antwoord op Uw E-mail heb ik geprobeerd het probleem duidelijk aan te geven. Aangezien hierbij privé informatie bij kwam kijken kon dat niet via dit forum.
Hi Michiel,
Nog steeds is mijn e-mail adres geblokkeerd als ik via webmail van tele2 probeer in te loggen. Wel kan ik via outlook mijn inkomende mails lezen maar ik kan geen mails verzenden. Ook heb ik geprobeerd via mijn tele2 het wachtwoord te wijzigen, maar ik krijg de melding "Ongeldige gebruikersnaam". Wie kan mij verder helpen.
JanG
Reputatie 1
Badge
Om vanuit hier het account te kunnen nakijken en misschien zelfs te deblokkeren heb ik het volledige adres en geboortedatum nodig die zijn doorgegeven bij het aanmaken van het email account + het klantnummer dat gekoppeld is aan het email account. Deze gegevens kun je via een privé bericht doorsturen. Privébericht naar Michiel

Reageer