beantwoord

Account geblokkeerd


Mijn tele2 account is sinds enkele dagen geblokkeerd. Kan deze gedeblokkeerd worden. Ik had in het verleden tele2, maar op dit moment niet meer maar gebruik mail nog wel

icon Beste antwoord door eric 9 mei 2019, 13:32

Ze zijn er nog steeds mee bezig, zie ook dit topic:
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/account-is-geblokkeerd-76491/index1.html#post464335
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/plan-van-tele2-met-betrekking-tot-zonnet-e-mail-accounts-76485/index1.html#post464334
Ik zou zeker ook een ander email adres aanmaken bij b.v. gmail of outlook en daar je contactpersonen van op de hoogte stellen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ze zijn er nog steeds mee bezig, zie ook dit topic:
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/account-is-geblokkeerd-76491/index1.html#post464335
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/plan-van-tele2-met-betrekking-tot-zonnet-e-mail-accounts-76485/index1.html#post464334
Ik zou zeker ook een ander email adres aanmaken bij b.v. gmail of outlook en daar je contactpersonen van op de hoogte stellen.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Maurice,

Ik zou graag voor je willen kijken of ik het voor je kan oplossen maar heb dan wel een privébericht nodig met je gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin