vraag

Account geblokkeerd


  • Starter
  • 8 reacties
Gisteren stonden er in mijn inbox (Outlook) 124 bounced e-mails. Aangezien ik zelf niks verzonden heb en de mensen niet eens ken van de bounced e-mails ga ik er van uit dat mijn account gehacked is.
Gisteren geprobeerd mijn wachtwoord via de website te veranderen maar ik krijg de melding dat mijn account is geblokkeerd.
Kunnen jullie die resetten?
Grts,
Ron

4 Reacties

Mijn zonnet account is nog steeds geblokkeer, waarom worden wij niet op de hoogte gebracht hoe de zaak er voor staat
Kan hier iemand naar kijken?
Ik kan nu niet mailen.
Betreft gehackte account, geen Zonnet account.
Bedankt.
Reputatie 1
Er zijn een hoop problemen met de mail, ze zijn er achter de schermen mee bezig. Ik zou sowieso even een nieuw e-mailadres maken bij gmail of outlook.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Ron71,

Als het nog niet opgelost is dan kan ik voor je kijken of het op te lossen is, stuur me dan een privébericht met onderstaande gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reageer