beantwoord

aanmelden mislukt

• 30 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 872 x bekeken

Aanmelden op mijn zonnet account lukt niet meer. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn juist, maar ik krijg alleen 'aanmelden mislukt'.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 31 augustus 2018, 14:31

Bedankt voor de gegevens. Ik heb je contactmailadres aangepast en je een nieuw tijdelijk wachtwoord gestuurd. Dit tijdelijke wachtwoord heeft een geldigheid van 24 uur.
Let op: Het kan zijn dat het bericht in je Spambox van je emailaccount terecht komt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan je nog wel inloggen op de 'mijn tele2' pagina van het mailadres?
Nee lukt mij ook niet.
Reputatie 5
Badge +3
Zou je dan toch een keer kunnen proberen een nieuw wachtwoord aan te vragen via wachtwoord vergeten en kijken of je daarmee wel kan inloggen.
Dat lukt niet. Wat hij wil niet sturen naar mijn telefoon en er staat helaas een verkeerd ander email adres in. Kun jij zorgen dat er een nieuw wachtwoord (is dat dan voor webmail of mijn tele2) naar mij wordt gestuurd. Mag ook gewoon naar zonnet adres, dan wordt het doorgestuurd. Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Zou ik eerst ter verificatie een privébericht kunnen krijgen met de volgende gegevens: Je naam, volledig adres, geboortedatum en mailadres waar je niet op kan inloggen? Als je tevens correcte contact 06 en mail stuurt zal ik proberen deze aan te passen.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor de gegevens. Ik heb je contactmailadres aangepast en je een nieuw tijdelijk wachtwoord gestuurd. Dit tijdelijke wachtwoord heeft een geldigheid van 24 uur.
Let op: Het kan zijn dat het bericht in je Spambox van je emailaccount terecht komt.
Top dank!
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan. We horen graag of het nu wel lukt
Helemaal gelukt. Weer toegang tot alles.
Reputatie 5
Badge +3
Dat is fijn en je kan op de 'mijn tele2' pagina van het mailadres een eigen wachtwoord maken (indien je dat niet al gedaan hebt).
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes
Jasper