beantwoord

Aanloggen op pop server voor zonnet account werkt niet (outlook)

  • 12 september 2019
  • 1 reactie
  • 115 x bekeken

Inloggen op pop account lukt niet.
Alle instellingen gevolgd (pop3.versatel.nl, poort 110; smtp.versatel.nl, poort 25). Account en wachtwoord zijn met zekerheid correct.

Geprobeerd op oude laptop (ook windows10 - office365): zelfde issue

Wat gaat er mis bij het gebruik van outlook in combinatie met zonnet?
icon

Beste antwoord door natas1972 12 september 2019, 22:12

Gelukt na nog wat verder googlen
Lukt dus niet via account aanmaken via Outlook zelf, maar wel via het configuratiescherm
https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/instellen-email-in-outlook-2016-365-73009
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Gelukt na nog wat verder googlen
Lukt dus niet via account aanmaken via Outlook zelf, maar wel via het configuratiescherm
https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/instellen-email-in-outlook-2016-365-73009