beantwoord

Poster 'Jij bent te gek'

  • 29 January 2019
  • 9 reacties
  • 867 x bekeken

Beste Tele2,

Is het nog mogelijk om nog een Poster ('Jij bent te gek') te ontvangen, mijn poster is helaas kapot gegaan en ik vond hem net zo mooi!

Graag hoor ik hier reactie op.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 18 April 2019, 16:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Die hebben ze in 2015 verstuurt met de opening van het 4G netwerk. Hier nog een versie die je op A4 kunt printen.

Ja die had ik ook op google gevonden, maar ik kan niet zo groot printen en ik heb een grote lege muur nou....

Toch bedankt voor de reactie !
Reputatie 5
Ik durf niet te garanderen dat het gaat lukken maar ik laat op het hoofdkantoor even zoeken of ze daar misschien nog 1 hebben liggen.
Alvast bedankt voor de moeite ! Ik wacht uw reactie af.
Reputatie 5
Sorry voor de late reactie was even ziek. Ik heb te horen gekregen dat ja ze hebben nog een poster. Ze moeten deze alleen nog zien te vinden. Zou je misschien alvast je naam en volledig adres kunnen sturen in een privébericht? Dan laat ik weten wanneer het onderweg is

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Is er misschien al een update over de poster ?
Reputatie 5
Excuses ik heb paar weken vakantie gehad na het regelen. Ik ging er vanuit dat alles al geregeld was. Ik ga het navragen.
Reputatie 5
Ik heb net bevestiging gekregen van de persoon wie de rooster zou regelen morgen naar mijn vestiging komt. Ik heb je adres nog staan dus we sturen hem dan op. Excuses voor de vertraging
Reputatie 5
Ik heb bevestigd gekregen dat de poster is aangekomen. Daarom zal ik deze topic nu sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper