New Year’s Resolutions

New Year, New Phone

  • 7 January 2022
  • 2 reacties
  • 167 x bekeken
New Year, New Phone
Reputatie 7
Badge +12

Is één van jouw voornemens dit jaar om nieuwe dingen uit te proberen? Met dingen bedoel ik natuurlijk smartphones. Als ik iets nieuws moest proberen dan zou ik gaan voor de OPPO Reno6. Benieuwd waarom? Lees snel verder!


Vorig jaar heb ik redelijk wat nieuwe dingen uitgeprobeerd. Voornamelijk op het gebied van eten, maar nog niet op het gebied van telefoons, dus het leek me leuk om eens van mijn oude vertrouwde iPhone af te stappen en me te verdiepen in een (voor mij) nieuw toestel. Zoals je misschien weet zijn de Dit Wil Ik Weken begonnen en om jou te helpen kiezen, vertel ik in dit topic waarom ik voor de OPPO Reno6 zou gaan.
 


 

Look & Feel :iphone:

Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets, maar als Apple gebruiker vind ik de OPPO Reno6 en de Samsung Galaxy S21 FE er redelijk hetzelfde uitzien qua uiterlijk. Een prachtig design met drie camera’s aan de achterkant en een volledig scherm aan de voorkant. Met een gewicht van 182 gram is de Reno6 iets zwaarder dan bijvoorbeeld de Galaxy S21 met 177 gram. Ik ben de iPhone 8 Plus en de iPhone 12 Pro Max gewend, dus ik houd wel van wat gewicht in m’n hand.

 

Beeldscherm & Camera :camera_with_flash:

De Reno6 heeft een schermdiagonaal van 16,33cm en is hiermee iets groter dan de Galaxy S21 met 16,28cm. Ook de 64MP camera spreekt mij enorm aan. Video-opname is eigenlijk hetzelfde als andere toestellen met 720p, 1080p en 2160p, ingebouwde flitser en video slow-mo functie. Daarnaast heeft de camera aan de voorkant een diafragma van f/2.4 en de camera’s aan de achterkant hebben een diafragma van f/1.7. Allemaal prima!

 

OPPO Reno6 Blauw

 

Hoe goedkoper hoe beter :money_with_wings:

De Reno6 kost in totaal € 408 en dat betekent dat je met een toestelkrediet van € 17 p.m. je toestel in 24 maanden al hebt afgelost. Gooi daar 5GB data en 200 Bel/SMS bij en je hebt voor € 28 per maand een prachtig toestel en een onwijs chille bundel.

 

Veiligheid :key:

Voordat ik mijn iPhone 12 Pro Max kreeg, was ik erg gesteld op de vingerafdrukscanner. Inmiddels ben ik erg gewend aan de gezichtsherkenning, maar wat ik fijn vind aan de Reno6 is dat je beide opties hebt, zowel de gezichtsherkenning als de vingerafdrukscanner. Dat laatste is zeker nu nog erg handig tijdens de nieuwe Age of Mondkapjes. Zucht :relieved:

 

Wie houdt er niet van een goede unboxing? :gift:

Een nieuwe telefoon uitpakken en ‘ontdekken’ wat er allemaal in de doos zit. Wie houdt hier nou niet van? Ik in ieder geval wel! De OPPO Reno6 komt samen met een oplaadadapter, oplaadkabel en een hoesje. Een oplaadadapter kom je volgens mij niet vaak meer tegen en een gratis hoesje erbij is helemaal chill. Twee extra pluspunten, dus! 

 

OPPO Reno6 Zwart

 

Gratis accessoires en extra voordeel :gem:

Ben jij al overtuigd van de OPPO Reno6? Zo niet, dan geef ik je nog een paar extra voordelen! Tijdens de Dit Wil Ik Weken ontvang je nu ook GRATIS een OPPO Sports Pack. Deze bestaat uit een OPPO Band en een Sportarmband. Check deze pagina voor meer info!

Weet je nog dat ik het had over die 5GB + 200 Bel/SMS? Tijdens de DWIW krijg je extra voordeel op 5GB en betaal je geen aansluitkosten (t.w.v. € 30). Reken maar uit die winst en SHOP NU! Meer specificaties zien? Klik hier en bekijk alle technische specificaties!

De enige keuze die jij nog moet maken is:

ZWART of BLAUW?


2 reacties

Reputatie 2

Ziet er goed uit! Al blijf ik toch liever bij mijn oude vertrouwde iPhone. Ik twijfel nu nog tussen de iPhone 12 Pro of de 13 Pro.

Als ik bij de Oppo de kleur moest kiezen, dan zou ik voor blauw gaan!:grinning:

Reputatie 7
Badge +12

Ziet er goed uit! Al blijf ik toch liever bij mijn oude vertrouwde iPhone. Ik twijfel nu nog tussen de iPhone 12 Pro of de 13 Pro.

Als ik bij de Oppo de kleur moest kiezen, dan zou ik voor blauw gaan!:grinning:

Ik heb nu een wit toestel, dus ik zou hier voor de zwarte gaan. Back to black! :sunglasses:

Lastig om van het vertrouwde af te stappen he? Ik zie mezelf ook niet héél snel overstappen, maar ik ga me wel vaker verdiepen in, voor mij, onbekende toestellen! 

Reageer