Toestel niet ontvangen

  • 26 January 2023
  • 9 reacties
  • 310 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Telefoon besteld op 17-01 en verzonden op 18-01. Zou de volgende dag geleverd worden tussen 15:30 & 17:30. Rond 16:30 kreeg ik de melding bezorging is mislukt. Vervolgens is het pakket terug geweest naar het sorteercentrum. De volgende dag (20-01) om 11:01 kreeg ik weer de melding dat het pakket onderweg is. Deze status staat er tot op de dag van vandaag nogsteeds. Meerdere keren contact gehad met PostNL en die geven aan dat het toch wel is geleverd 20-01 om 11:49. Meerder keren naar het PostNL punt geweest waar het zou moeten liggen en die hebben het pakket niet. Ondertussen afgelopen maandag 23-01 een onderzoek laten starten. Tot op heden geen antwoord gehad van Tele2. Meerdere keren gebeld ook en die geven aan ‘mijn collegas zijn ermee bezig’. Ook nogmaals contact gehad met PostNL en die geven aan niks van een onderzoek te zien. Ik krijg totaal geen informatie. Ook gevraagd of ik al een ander toestel kan ontvangen en dat ‘kan’ niet totdat het onderzoek is afgerond. Ik kan en mag nu niks en moet verplicht wachten tot het onderzoek is afgerond (al duurt dat weken/maanden). Totaal ontevreden met deze service.

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey Yazid, zoals ik zei snap ik je helemaal. Je moet natuurlijk gewoon je toestel ontvangen. Het kan voorkomen dat er iets misgaat bij de bezorging. Hier kunnen wij in eerste instantie niets aan doen. Ik hoop dat je begrijpt dat wij er vanaf dat moment wel alles aan doen om dit zo goed mogelijk te onderzoeken en het toestel bij je te krijgen. Dit kost alleen wel tijd, omdat fraude er vanuit ons aan werkt en we onderzoeken bij PostNL, om erachter te komen wat er is gebeurd. Mijn excuses als je binnen die 7 werkdagen geen reactie ontvangen, ik ben daarom wel blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen. Dat gezegd hebbende, zie ik dat er inmiddels een nieuw toestel voor je is geregeld en dat deze heel binnenkort naar je toekomt. 

Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Yazid, niet leuk om te horen dat je toestel nog niet bezorgd is door PostNL, maar dat gaan we zo snel mogelijk voor je fixen. Ik zie dat je eergisteren twee keer de mail hebt gestuurd met het toestemmingsformulier om het onderzoek te starten. Echter zijn deze beiden niet volledig ingevuld. De volgende stelling is niet ingevuld: ‘Verder verklaar ik dat ik (indien van toepassing)’

  • wel heb getekend voor ontvangst
  • niet heb getekend voor ontvangst
  • het handschrift op de afleverlijst niet herken

Ik wil je vragen het formulier opnieuw te mailen waarbij je deze stelling ook invult. Het onderzoek wordt pas echt gestart als het formulier volledig is ingevuld. Probeer dit vandaag nog te doen, hoe sneller hoe beter. De juiste collega’s zullen dan het onderzoek starten en ik zal de case in de gaten houden voor updates. Hoe lang het duurt ligt aan hoe snel we updates ontvangen van PostNL, maar ik hoop dat het spoedig zal verlopen en dat je snel je toestel in handen hebt. Mijn excuses dat mijn collega’s niet eerder hebben gezien dat het formulier niet volledig was ingevuld, maar ik hoop dat het hiermee toch snel gestart gaat worden. Houd je mij ook op de hoogte als je dit hebt gedaan en als je van mijn collega’s hebt gehoord?

Groetjes,

Marciano

Dit is dus een voorbeeld van de service waar ik ontevreden mee ben. Ik heb 3x contact gehad vragend om de status van het onderzoek. En ik kreeg geen ander antwoord dan ‘het formulier is in goede orde binnen ze zijn ermee bezig’. Mocht dit eerder gezien zijn hadden we al een heel eind kunnen maken. Inmiddels opnieuw per mail opgestuurd. Ik hoor graag van je als je meer informatie voor me hebt.

Hi Yazid, niet leuk om te horen dat je toestel nog niet bezorgd is door PostNL, maar dat gaan we zo snel mogelijk voor je fixen. Ik zie dat je eergisteren twee keer de mail hebt gestuurd met het toestemmingsformulier om het onderzoek te starten. Echter zijn deze beiden niet volledig ingevuld. De volgende stelling is niet ingevuld: ‘Verder verklaar ik dat ik (indien van toepassing)’

  • wel heb getekend voor ontvangst
  • niet heb getekend voor ontvangst
  • het handschrift op de afleverlijst niet herken

Ik wil je vragen het formulier opnieuw te mailen waarbij je deze stelling ook invult. Het onderzoek wordt pas echt gestart als het formulier volledig is ingevuld. Probeer dit vandaag nog te doen, hoe sneller hoe beter. De juiste collega’s zullen dan het onderzoek starten en ik zal de case in de gaten houden voor updates. Hoe lang het duurt ligt aan hoe snel we updates ontvangen van PostNL, maar ik hoop dat het spoedig zal verlopen en dat je snel je toestel in handen hebt. Mijn excuses dat mijn collega’s niet eerder hebben gezien dat het formulier niet volledig was ingevuld, maar ik hoop dat het hiermee toch snel gestart gaat worden. Houd je mij ook op de hoogte als je dit hebt gedaan en als je van mijn collega’s hebt gehoord?

Groetjes,

Marciano

Weet je misschien al wat meer?

Reputatie 7
Badge +12

Hey Yazid, ik snap je hoor en fijn dat je het formulier direct opnieuw gemaild hebt. Ik heb een update voor je. Ik zie dat jouw case gister direct is opgepakt en dat het onderzoek gestart is. De eerste vragen staan momenteel uit bij PostNL. Hoe lang het duurt voordat zij e.e.a. hebben nagekeken en terugmailen durf ik niet te zeggen, maar het goede nieuws is dat het loopt. Het kan even duren, voordat alles is gecontroleerd, maar mocht je eind volgende week nog niets hebben gehoord, stuur me dan even een berichtje. Ik kijk dan graag hoever het onderzoek is en dan geef ik je een update.

Voor nu een heel fijn weekend gewenst!

Weer eens zelf op onderzoek geweest. Elk gesprek met tele2 krijg ik te horen ‘’we nemen contact op als er een update is’’. Ik heb contact gehad met postnl en die geven aan dat het onderzoek inmiddels al gesloten is. Maar tot op heden nog niks gehoord van Tele2.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Yazid, ik snap dat je het liefst elke dag een update ontvangt, echter moet ik je toch om iets meer geduld vragen. Mijn collega’s nemen écht contact met je op als ze meer weten en uiteraard als het onderzoek is afgerond. Ik weet niet waarom PostNL aangeeft dat het onderzoek al is gesloten. Ik zie namelijk dat de case bij ons nog openstaat en dat er op 27 januari vanuit ons naar PostNL gemaild is. Wij wachten nu op reactie. Dus geen zorgen, het onderzoek is nog in volle gang!

Hoi Yazid, ik snap dat je het liefst elke dag een update ontvangt, echter moet ik je toch om iets meer geduld vragen. Mijn collega’s nemen écht contact met je op als ze meer weten en uiteraard als het onderzoek is afgerond. Ik weet niet waarom PostNL aangeeft dat het onderzoek al is gesloten. Ik zie namelijk dat de case bij ons nog openstaat en dat er op 27 januari vanuit ons naar PostNL gemaild is. Wij wachten nu op reactie. Dus geen zorgen, het onderzoek is nog in volle gang!

De reden waarom ik een update is is omdat ik momenteel al 3 weken wacht op iets wat volgens mij het probleem van tele2 is. waarom moet ik wachten totdat het onderzoek is afgerond. Ik moet nu op de blaren zitten terwijl jullie jullie billen hebben verbrand. verder stond er in de bevestigings mail dat er binnen 7 (werk) dagen een reactie zal krijgen. en volgens mijn berekening is vandaag de 7e dag.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Yazid, zoals ik zei snap ik je helemaal. Je moet natuurlijk gewoon je toestel ontvangen. Het kan voorkomen dat er iets misgaat bij de bezorging. Hier kunnen wij in eerste instantie niets aan doen. Ik hoop dat je begrijpt dat wij er vanaf dat moment wel alles aan doen om dit zo goed mogelijk te onderzoeken en het toestel bij je te krijgen. Dit kost alleen wel tijd, omdat fraude er vanuit ons aan werkt en we onderzoeken bij PostNL, om erachter te komen wat er is gebeurd. Mijn excuses als je binnen die 7 werkdagen geen reactie ontvangen, ik ben daarom wel blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen. Dat gezegd hebbende, zie ik dat er inmiddels een nieuw toestel voor je is geregeld en dat deze heel binnenkort naar je toekomt. 

Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 

Ik heb me vergist toen ik woensdag na een telefoontje dacht dat alles niet erger kon. Woensdag dus gebeld en de medewerker (in principe heb ik gewacht voor niks want kreeg info die ik al wist). In ieder geval ik zou gebeld worden door een andere collega om de herlevering in te plannen. Ik dacht eindelijk van al dit gezeik af. Vanochtend werk ik vervolgens wakker met een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Daarna kreeg ik nog een mail met. We hebben je bestelling geannuleerd geld zal binnen 14 dagen teruggestort worden doe maar een nieuwe bestelling als je een andere telefoon wilt. Waarom moet ik zelf achter een nieuwe telefoon aan gaan en nogmaals het bedrag betalen.

Reageer