iPhone 14 Plus nog steeds niet ontvangen

  • 18 January 2023
  • 11 reacties
  • 191 x bekeken

Ik wacht nu al meer dan een maand op mijn telefoon. Ik heb al 4 keer! Een onderzoek formulier toegestuurd, en ik krijg nog steeds geen reactie van jullie door dat het onderzoek nog steeds niet is gestart. Ik ben er nu wel klaar mee elke medewerker zegt wat anders over het onderzoek.


11 reacties

@Mkoster 

Het helpt de moderatoren als je je ordernummer even vermeldt.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Mkoster allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik lees inderdaad terug dat je al vier keer het formulier hebt opgestuurd. Wat apart dat ‘ie niet bij de juiste afdeling aankomt. Ik zie wel dat mijn collega er voor je mee bezig is om het onderzoeksformulier bij de juiste collega’s te krijgen en dat hij je hier gister op de mail van op de hoogte heeft gesteld. Ik hoop dat hij ze snel te pakken krijgt, zodat het onderzoek spoedig gestart kan worden. 

Ik zal de case in de gaten houden, maar houd je mij ook op de hoogte als je iets van ze hoort?

Groetjes,

Marciano

Ik heb nog steeds niks gehoord en het is weer 2 weken voorbij.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Mkoster, allereerst mijn excuses dat er niks naar je is gecommuniceerd. We zijn achter de schermen wel druk geweest met het onderzoek, echter heeft het nog niet het resultaat dat ik graag zou willen zien. Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over.

Mijn collega’s van fraude hebben inmiddels ook onderzoek gedaan en hieruit bleek dat jouw toestel is gevonden op het netwerk. Dit betekent dat iemand jouw toestel gebruikt. Van wat ik lees zal PostNL het onderzoek niet meer goedkeuren omdat deze te laat zou zijn opgestart. Normaal gesproken eindigt het proces hier, echter vechten wij voor een uitzondering, omdat we zien dat jij vanaf het begin constant contact met ons bleef opnemen.

Mijn collega’s hebben nu bewijs nodig dat je wel op tijd was met het toestemmingsformulier, dus ik wil je twee dingen vragen:

  1. Op welke manier heb je het toestemmingsformulier naar ons opgestuurd? Was dit via een reply op de e-mail die wij naar je hebben gestuurd? En kun je voor mij kijken hoe groot het bestand was van het formulier toen je hem terugstuurde?
  2. Kun je een screenshot maken van de verzonden mail met het toestemmingsformulier uit je mailbox; het liefst de eerste (op de vroegste datum) die je naar ons hebt gestuurd?

Zodra ik bovenstaande informatie en screenshot heb ontvangen, zorg ik ervoor dat mijn collega’s de case zo snel mogelijk oppakken. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hallo, ik heb dit formulier al 7x VERSTUURD. Ik ga dit niet weer doen ik ben er helemaal klaar mee. Er wordt van alles gezegd door uw collega’s. Ik heb vorige week dit bewijs gestuurd en ik doe het niet meer!!!

Ik wil zsm een nieuwe telefoon. Dit loopt al bijna 2 maanden! Anders wil ik de bestelling annuleren en dat ik de betaalde aflossingen terug zou krijgen . Als er weer niks in veranderd

Reputatie 7
Badge +12

Hi, ik snap je volkomen en ik probeer je te helpen zo snel mogelijk je toestel te krijgen. Ik wil je daarom vragen mijn bovenstaande vragen even goed door te nemen en te beantwoorden. Dit is wat mijn collega's op dit moment nodig hebben om het onderzoek voort te zetten. Het gaat in dit geval dus niet om het toestemmingsformulier. Ik zie je antwoorden en screenshots graag tegemoet!

Nee dat begrijp ik maar ook dat heb ik al 2 weken geleden gestuurd 2 keer!! Ik zou gebeld worden maar ook dat is weer eens niet gebeurd 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Mkoster, ik zie dat mijn collega's je een paar keer hebben gebeld, waaronder gisteren nog, maar dat ze je niet konden bereiken. Heb je ze inmiddels al gesproken? Anders wil ik je vragen wanneer je het beste bereikbaar bent op maandag t/m vrijdag 08:00 - 16:30 uur. Dan geef ik dit door aan mijn collega's zodat ze je z.s.m. kunnen bellen.

Ik zou afgelopen maandag om 16.00 gebeld worden daar heb ik op zitten wachten maar ook  dat is niet gebeurd. Als er dan vervolgens anoniem wordt gebeld kan ik niet terugbellen. Ik ben vrijdag en maandag om 15.30 het beste bereikbaar. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, niet fijn dat je zat te wachten op een belletje die niet kwam. Ik heb zojuist doorgegeven dat je op maandag en vrijdag om 15:30 uur het beste bereikbaar bent. Ik hoop dat ze je snel te pakken krijgen! 

Reageer