De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Ik heb ruim een maand geleden mijn abonnement verlengd, waarbij er iets mis is gegaan waardoor ik 2 aanbetalingen heb moeten doen. Daarvan zou er 1 teruggestort moeten worden, €608,83. Dit is niet weinig geld, en ben daarom ook aardig geïrriteerd dat dit zo ontzettend lang duurt. Wat zijn de normale termijnen, en hoelang zal dit nog duren is vooral mijn vraag.
Beste lezer, Ik heb de bevestigingsmail van mijn nieuwe abonnement nog niet ontvangen, ook niet in de spam folder. Kunnen jullie deze nogmaals toesturen? Alvast bedankt.Met vriendelijke groet
Hallo heb vandaag mijn abonnement verlengd, maar heb geen mail ontvangen Van mijn nieuwe contract.En mijn huidige abonnement loopt af op 2-4-2021, maar als im inlog op tele 2 zie ik dat mijn nieuwe abonnement eindigt ergens in juli 2023 wat heel vreemd is en mijn toestelkrediet gaat ook pas in ergens in juli 2021.
Ik heb op 17 dec een abo besteld icm iphone 12 pro max en heb een bedrag van 320 betaald .Maar heb het 18 dec geanuleerd en heb een bevestiging mail ontvangen en heb tot op heden nog steeds het betaalde bedrag niet terug gekregen en ik vind dit een beetje triest dus wanneer gaat Tele2 betalen ? 14 dagen zijn al voorbij dus hoe lang gaat dit nog duren ?
Hello,I ordered a phone with my Dutch drivers licence. I saw some comments that AMP Group refused to hand the phone over to people who didn’t have a Dutch ID.My question is, if I ordered online using my Dutch drivers licence, but I’m not a Dutch citizen, will AMP Group refuse to give me my order if I only show them m Dutch drivers licence?Thanks in advance!
Beste, Een aantal maanden geleden heb ik bij Tele2 een iPhone 12 pro abonnement afgesloten. Bezorger netjes onderweg maar geweigerd aan de deur omdat ik uiteindelijk wilde wachten voor de nieuwe iPhone 13 pro, iets duurder maar het wachten waard.Nu een aantal maanden verder betaal ik onterecht voor een abonnement en telefoon dat ik niet eens in bezit heb, uberhaupt nooit gekregen.Een aantal weken dan wel niet maanden geleden contact opgenomen met klantenservice, ging via een speciale afdeling. Helaas is de iPhone 13 pro een aantal weken geleden uitgekomen, maar staat er op mijn naam een abonnement van de iPhone 12 pro, dus ik kan geen nieuwe abbo afsluiten. PS: Ik zit al 3 maanden met een kapotte toestel. Dus een oplossing zou zeer gewenst zijn. Jeff.
Goedenavond ik ben al jaren klant heb vorige maand een abonnement afgesloten zonder problemen. Door redenen hem zelf geannuleerd. Nu heb ik me bedacht en kan ik geen abonnement meer afsluiten. Reden ……… heb al een vraag naar klantacceptatie gedaan maar geen antwoord. Mijn zoon had een bestelling gedaan maar zijn voorletter was niet goed dus koerier neemt telefoon weer mee. Hij wil opnieuw aanvragen en ook niet. Waarom eerst wel en 2 weken later niet meer??????
Goedemiddag,Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?alvast bedankt.
zo’n 10 weken geleden heeft m’n partner wat problemen gehad met het verlengen van haar abonnement.Na een telefoontje met een van de medewerkers was er beloofd dat er binnen 2(!) weken de aanbetaling van het verkeerde abonnement teruggestort zou worden.Ondertussen 10 weken later, tig telefoontjes verder en nog steeds geen enkel bedrag binnen en worden er loze beloften gedaan dat dit zo “snel mogelijk” opgelost zou worden. @Tele2, hoe gaan jullie dit nu oplossen en wanneer krijgen wij nu eindelijk ons geld terug, zonder dat we dit gaan escaleren
Ik heb vandaag perongeluk 2 abonnementen aangevraagd hoe kan ik eentje annuleren zonder de klantenservice te bellen want ik heb geen beltegoed.
Gnavond ik had vandaag een bestelling geplaats het was gelukt had ook al een datum gepland ik heb ook al een deel betaald maar het is perongeluk geannuleerd Is het nog mogelijk dat de zelfde bestelling door kan gaan?
Mijn huidige contract loopt nog door tot eind 2022,Stel ik zou nu bij de MediaMarkt op verlengen drukken met 24 maanden, loopt mijn huidige contract dan door tot 2022 plus die verlenging van 24 maanden?
Hallo iedereen ik ben Angela. Ik probeer het zo kort mogelijk samen te vatten. Ik moest stond in de mail 'nu' m'n abonnement verlengen. Dus snel gekeken welke Galaxy ik wilde onder de 250€, dat werd de A32 5G ivm ik nu bijna 2 jaar heel blij met de Galaxy A70 ben.Ik heb momenteel een flinke hernia, dus toen de samsung A32 werd bezorgd had ik het op m'n nachtkastje gelegd en 3 dagen later uit de doos gehaald en m'n gegevens met smartswitch van A70 na A32 gekopieerd en m'n simkaart van de A79 in de A32 gedaan, heel raar dat je blijkbaar geen nieuwe simkaart met nummerbehoud krijgt bij een nieuwe phone. Alles ging echt top! Ffwat positiefs, naast de herniapijn bahbah..Alles werkte tot dag 7, vandaag.. De tochescreen reageerde niet meer, kon geen pincode of ontgrendelen of wanneer het alarm/ wekker afging niet uitdrukken dus ook niet de A32 uitschakelen of ressetten ivm dan moet je de ontgrendelcode intoetsen maar dat reageerde niet.. helemaal in paniek tele 2 gebeld, alles uitgelegd ..ge
Hallo!Ik heb een probleem, ik heb namelijk per ongeluk een dubbele bestelling gedaan toen ik mijn abonnement mocht verlengen. De 1e ging namelijk niet helemaal goed waarna ik de 2e had geplaatst. Maar nu krijg ik herinnerings mails met dat ik die 1e bestelling (iphone 12) nog moet betalen wat ik natuurlijk niet ga/wil doen.Om die reden had ik de klantenservice gebeld. De 1e keer werd er na 30 minuten opgenomen en zou ik doorverbonden worden na mijn vraag, waar ik toen weer 30 minuten moest wachten waarna ik gestopt ben i.v.m. tijd. Nu heb ik net weer gebeld, na 25 minuten werd er opgenomen en stelde ik de vraag, tijdens het stellen van mijn vraag hing de jongen aan de andere kant gewoon op. Mijn vraag is nu, kan je de mails negeren of het ergens anders oplossen of moet ik weer de klantenservice bellen en hopen dat ik deze keer wel geholpen word. Met vriendelijke groet
Dear Sir/Madam,Hi, I have been really stressed and sick about all the mistakes that the Tele2 staffs have made these days. First of all, I have lost my phone two weeks ago and I immediately called to suspend the card and to get a new simcard. I have waited for five days for nothing , and when I called again, one of the staff told me that the new card was not sent at all, the previous staff has forgotten to do it! So I have waited for another three days! This week, I have called to order another simcard for work, the staff filled up my names wrongly even though I have clearly repeated which are my first and last names. Ended up, she took a name from my email address and assume that that's my surname, I called to inform her but she said she cannot change anything, only the AMP staff can change it. So I have waited for another day for the AMP staff to come, and he rejected to give me the simcard because there were not just the name mistake, but also the document mistake! The Tele2 staff h
Goedemorgen!Mijn vraag gaat over mijn bestelling van de iphone 13 128GB wit. Ik heb deze maandagavond besteld, met abonnement. Het ging met betalen even mis, dit heb ik 2x geprobeerd en dit lukte niet. Hierna zag ik dat ik wel twee bevestigingsmails heb gehad. Mijn bestelling was goed doorgekomen, ik moest alleen nog betalen. Dinsdagochtend heb ik betaald, toen het weer lukte met de creditcard. Maar omdat de bestelling perongeluk blijkbaar twee keer was doorgekomen, krijg ik nu een mail met een betalingsherinnering voor bestelling 2. Vanwege koningsdag lukt het niet om de klantenservice te bellen. Kan deze tweede bestelling gemakkelijk geannuleerd worden zonder dat dat invloed heeft op de bestelling die wel is betaald? Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Never recived an order confirmation for my samsung s21- so cannot make the promotion for the ear buds?
Hallo, Ik heb eergisteren een nieuw abonnement besteld, maar tot heden geen bericht van de bezorgservice ontvangen over wanneer het geleverd kan worden. Ik zit nu zonder telefoon en zou erg graag willen weten wanneer ik mijn telefoon kan ontvangen.Ik hoor het graag.Moniek
Hi,Ik heb ongeveer een half uur geleden een abbo + toestel besteld en betaald maar heb helemaal geen bevestigingsmail ontvangen. Is dit normaal?
Tijdens het bestellen van een abonnement bij Tele 2 heb ik mijn eigen rijbewijs opgegeven voor identificatie, omdat ik wist dat ik thuis was. Bij bezorging werd het duidelijk dat ipv mijn eigen rijbewijs. het identificatiebewijs van diegene in had moeten voeren waarvan ik dit ook had ingevoerd bij het bestellen. De bestelling is nu weer meegenomen en Tele2 neemt contact met mij op. Hoe gaat het nu verder? kan ik dit nog aanpassen en alsnog mijn mobiel krijgen?
Goedemiddag,onlangs heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel en deze meteen al grotendeels afbetaald (€1019,83). Bij de bezorging werd het toestel echter niet afgegeven, omdat de geboortedatum van mijn moeder nog in mijn contract staat, de naam is wel al ooit aangepast. De verlenging is nu geannuleerd en ik wil mijn gegevens wijzigen via het formulier op Tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername.wanneer kan ik verwachten dat de aanbetaling wordt terugbetaald? Ik neem aan dat ik mijn verlenging daarna alsnog kan doen (en de aanbetaling).
Hoi, vandaag heb ik mij door de telefoon laten verlengen. Alleen had ik hier nog niet over nagedacht. Graag zou ik het willen Annuleren.dit had ik telefonisch al gedaan en werd bevestigd door de medewerker en heb een annuleringsmail ontvangen. MAAR tot mijn verbazing is er een half uur later toch een verlening gedaan. Zonder dat ik iemand heb gesproken. Nu kan ik niemand bereiken.
Do any of you know the e-mail address to which you can send a message to Tele2 customer service for mobile services.There is no such information on their website, only a hotline or texting with a robot.I have a problem with my order. On 10/01/2022 I placed an order for the extension of the mobile phone contract with a new phone and until today I have not received the package or any information what is happening with it.I only got the order confirmation and nothing happened since that day.
Beste Lezer,Mijn vraag gaat over mijn bestelling van de iPhone 14 128GB Blauw. Ik wilde vanavond een bestelling plaatsen van dit toestel met telefoon. Tijdens het bestellen ging er iets missen en heb daarom een tweede keer het process doorgegaan en betaald. Nu heb ik twee mailtjes gehad. Ik heb nu twee bestellingen gedaan waarvan ik slechts een heb betaald. Ik wil daarom graag deze tweede bestelling die niet is betaald graag annuleren. Ik hoor het graag, alvast bedankt.
Ik heb per ongeluk bij mijn bestelling (verlenging) een verkeerde afleveradres opgegeven (verhuisd sinds juni). Contact opgenomen met Tele2 die zeggen dat ik dit bij POSTNL moet wijzigen. En POSTNL zegt dat ik het bij Tele2 moet wijzigen. Waar kan ik dit goed doorgeven? Krijg van niemand een duidelijk antwoord.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.