Incorrecte info mbt flip 4 aanbieding

  • 1 September 2022
  • 7 reacties
  • 113 x bekeken

Op de tele2 site staat dat de 200€ extra inruilactie bij de flip4 tot 2 October loopt. Na het lezen van de Samsung voorwaarden en contact met Samsung via whatsapp, blijkt dat de actie tot 4 september loopt en niet tot 2 October. Dus de info op de tele2 site is incorrect. Als dit niet wordt gewijzigd zou het zelfs misleidend genoemd kunnen worden om hogere verkoopaantallen te krijgen.

 

Graag opheldering van Tele2 aangezien Tele2  verantwoordelijk is voor de info op hun site!!! En dus niet verwijzen naar de Samsung site want Samsung is heeft geen invloed op de Tele2 site.

 

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey Geoffrey,

Scherp, dank voor je screenshots! Ik zag Tele2 eerder niet staan onder overige, maar ik heb het direct doorgezet naar mijn collega. Hij heeft het uitgezocht en je mag hierbij van mij aannemen dat Tele2 dezelfde looptijd heeft als T-Mobile

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gdroos68,

Thanks voor je duidelijke feedback en het screenshot! Ik zie inderdaad dat de Samsung-pagina aangeeft dat de actie t/m 4 september loopt i.p.v. 2 oktober. Ik heb dit direct nagevraagd bij mijn collega om deze informatie bij te werken.

Ook heb ik gevraagd eens te kijken naar de tekst over de inruilwaarde. Ik snap dat deze tekst hoort bij de volledige actie van de Flip4 en Fold4. Echter zou ik het wel duidelijker vinden als hier een inruilwaarde staat van € 150, aangezien wij de Fold4 niet verkopen.

Zodra ik reactie heb, laat ik het je weten! 😄

Groetjes,

Marciano

He @Marciano van Tele2 …

 

Wel jammer van de kortere looptijd van de aktie. Zou mooi zijn als jullie met Samsung overeen zouden kunnen komen dat ook jullie tot October zouden mogen meedoen. 

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Gdroos68

Daar ben ik het zeker met je eens! Ik zal eens navraag doen om te kijken of er iets te regelen valt. Hopelijk bevalt je nieuwe telefoon! Ik wens je voor vandaag een hele fijne dag toe!

Groetjes,

Johrick

hi @Johrick van Tele2 

voor alle duidelijkheid: ik heb nog geen nieuwe telefoon besteld want ik was nog niet zeker van mijn keuze. Als de aktie daadwerkelijk tot 2 oktober zou duren, had me dat wat meer tijd gegeven. 

 

ik zie trouwens dat het nog steeds niet gecorrigeerd is op de site. de inruilactie staat daar nog steeds tot 2 october en in de samsung voorwaarden nog steeds tot 4 september.

 

mvg

Gdroos68

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gdroos68,

Ik heb nog geen reactie gehad van mijn collega, dus ik ben er zelf wat dieper ingedoken en ik zie nu dat de informatie over de actie correct is. Voor ons loopt deze actie wel t/m 2 oktober 2022. Je hebt dus nog ruim de tijd!

Lees hier de bijzondere voorwaarden en de daadwerkelijke actieperiode voor T-Mobile.

Groetjes,

Marciano

Hi @Marciano van Tele2 ,

 

Dit is juist waarom het verwarrend is. Zie de eerste uitsnede uit die bijzondere voorwaarden:

 

 

Hier staat Tele2 onder “Overige:”. en dus apart van T-mobile.

Verderop in de voorwaarden staat dan:

 

 

 

Dus is mijn conclusie dat Tele2 is gelijk aan Overige en dus einddatum 04-09-2022. 

Men weet het pas zeker als men een flip4 aanschaft en probeert aan de promotie deel te nemen.  Als het dan toch niet lukt, kan men nu niet naar de bijzondere voorwaarden verwijzen. 

 

Groet,

 

Geoffrey

Reputatie 7
Badge +12

Hey Geoffrey,

Scherp, dank voor je screenshots! Ik zag Tele2 eerder niet staan onder overige, maar ik heb het direct doorgezet naar mijn collega. Hij heeft het uitgezocht en je mag hierbij van mij aannemen dat Tele2 dezelfde looptijd heeft als T-Mobile

Groetjes,

Marciano

Reageer