beantwoord

Te vroeg afgesloten van tv en glasvezel

  • 23 December 2021
  • 3 reacties
  • 183 x bekeken

Tele-2 en T mobile ...ze weten van elkaar niet wat ze doen krijg ik de indruk.

Had een leuke blackfriday deal..kortom glasvezel switchen van Tele2 naar T-Mobile en tv ook..insteek was dan kan ik ook echt overal mijn tv kijken..dat kan nl. Niet bij Tele2. Afijn daarin ging al flink wat mis..kortingen kwamen niet door..extra kosten overstap en monteur..bellen met t mobile..allemaal geen probleem alles gefixt top! Terwijl aangegeven wordt aan de Tele2 kant dat alles geregeld wordt met overstappen blijkt ook nog dat er dan niets opgezegd wordt. De informatie op de website klopt niet etc. Maar T-Mobile is de redder in nood gelukkig. Uiteindelijk  duurde het alleen wat langer met overstappen..ok prima....

Vervolgens krijg ik netjes de jammer dat je weggaat brief van Tele2. Waarvan mijn nekharen al omhoog gingen..werd een eind datum geopperd 20 dec. Afsluiten maar GEEN ZORGEN HOOR DAT DOEN WIJ NIET!!😆 Er werd aangegeven dat dat niet gebeurt totdat je nieuwe  aansluiting werkend wordt opgeleverd.. want Tele2 denkt mee met de klant. Euh? Nouja ook top geen zorgen dus...totdat

Kom gister avond  thuis ..wat denk je..juist geen internet en tv meer.  Ik ben te vroeg afgesloten.. mijn baas ook niet blij kan nu niet werken ( thuis)  eind middag komt monteur pas. Laten we daarin hopen dat het geluk met mij is. En het vanavond dan weer werkt allemaal. Anders wordt het toch wel niet zo gezellig tijdens de lockdown en werken thuis en oja kerst 😂🎄

 

Waarom het 1 zeggen maar niet doen?  Kan dit aangepast worden?  Ik declareer mijn werkuren bij jullie dan maar.  Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld eigenlijk  dit had niet gehoeven😢😢 help #ikkannietzonderinternet  

En dan kom je door dit er ook achter hoe irritant lastig het is om iemand te spreken.. maar deze community is dan wel weer handig. 

icon

Beste antwoord door Floor109 29 December 2021, 09:19

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Sorry voor de late reactie, in dit soort gevallen is het altijd het beste om telefonisch contact te leggen met de klantenservice, dan weet je direct wat de opties zijn.

Ik zie in de Tele2 systemen dat onze opzegging rond 19:30 is uitgevoerd op de 23e, in de T-Mobile systemen zie ik dat ze hebben gemeld dat glasvezel technisch gezien is opgeleverd op de 22e in de middag. Aangezien er maar 1 glasvezellijn naar de woning gaat (en er maar 1 signaal van een provider tegelijk op kan) hebben ze dit te vroeg overgenomen, daar kan Tele2 niks aan doen helaas.

Werk techisch is dat wel ja! 

Reputatie 7
Badge +8

Och wat erg!

Hopelijk krijg je heel snel hulp.

Wat een lijdensweg.

 

Reageer