Overgestapt maar nog geen bevestiging Tele2

  • 21 November 2022
  • 1 reactie
  • 67 x bekeken

Ik heb op 26 oktober aangegeven te gaan overstappen naar een andere provider.  Deze geeft in diverse mails aan dat tele 2 hiervan op de hoogte is en dat de overstap helemaal goed gaat... echter nu een paar dagen voor de daadwerkelijke overstap datum heb ik alleen bericht gehad van de nieuwe provider maar nog niks van tele 2 en als ik inlog in mijn account zie ik ook helemaal niets hiervan. Is dit gebruikelijk?

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey Sanne, niet leuk om te horen dat je ons gaat verlaten, maar we handelen de overstap natuurlijk netjes af. Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen kijken, maar ik probeer je zo goed mogelijk te helpen. Heb je rond de 26e na de opzegging wel de bevestigingsmail ontvangen? Heb je deze niet, kijk dan even in je spambox. Mocht ‘ie daar ook niet tussen staan, dan zou je even moeten bellen met mijn collega’s op 020-7544444. Heb je de bevestigingsmail wel ontvangen? Dan komt het goed!

Je zou deze week ook een retourdoos moeten ontvangen om de apparatuur terug te sturen. Wat er allemaal terug moet en waar het heen moet, lees je op deze pagina.  Ik hoor graag van je of je in ieder geval de bevestiging hebt ontvangen. Mocht je direct meer duidelijkheid hebben, dan wil ik je vragen even te bellen met bovenstaand nummer. Mijn collega’s hebben wel toegang tot onze Thuis-systemen en ze staan voor je klaar! 😊

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Sanne, niet leuk om te horen dat je ons gaat verlaten, maar we handelen de overstap natuurlijk netjes af. Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen kijken, maar ik probeer je zo goed mogelijk te helpen. Heb je rond de 26e na de opzegging wel de bevestigingsmail ontvangen? Heb je deze niet, kijk dan even in je spambox. Mocht ‘ie daar ook niet tussen staan, dan zou je even moeten bellen met mijn collega’s op 020-7544444. Heb je de bevestigingsmail wel ontvangen? Dan komt het goed!

Je zou deze week ook een retourdoos moeten ontvangen om de apparatuur terug te sturen. Wat er allemaal terug moet en waar het heen moet, lees je op deze pagina.  Ik hoor graag van je of je in ieder geval de bevestiging hebt ontvangen. Mocht je direct meer duidelijkheid hebben, dan wil ik je vragen even te bellen met bovenstaand nummer. Mijn collega’s hebben wel toegang tot onze Thuis-systemen en ze staan voor je klaar! 😊

Reageer