beantwoord

Verlenging niet gelukt?

  • 10 January 2021
  • 2 reacties
  • 125 x bekeken

Hallo,

 

Ik heb onlangs via mediamarkt mijn abonnement proberen te verlengen. (tele2 heeft het toestel wat ik wil niet op voorraad). Vervolgens kreeg ik een e-mail dat dat niet mogelijk zou zijn vanwege het feit dat mijn nummer op een andere provider geplaatst zou worden? (ik heb geen overstap aangevraagd naar een andere provider) Verder, heb ik contact gehad via de chat met diverse medewerkers die aangeven dat zij mij niet kunnen helpen omdat ik op een nieuw systeem zit. Vervolgens ben ik doorverwezen naar een nieuwe chatbot van Tele2 maar die verbind me niet door met de medewerkers.

 

Enig idee? Is het misschien zo dat ik ipv verlengen bij tele2 moet kiezen voor verlengen met tmobile door de fusie? een medewerker gaf al aan dat dit gescheiden zou blijven. 

icon

Beste antwoord door eric 10 January 2021, 18:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je wordt waarschijnlijk binnenkort overgezet naar 'het nieuwe netwerk". Dat is onderwater inderdaad een portering van Tele2 naar het T-Mobile netwerk.

We hebben inderdaad andere forumleden gezien waarbij de retailers dat soort klanten nog niet kon verlengen. Wel direct bij Tele2, want die kan deze change wel afhandelen.

Reputatie 7

Via de chatbot kan je alleen tijdens openingstijden van de klantenservice naar een medewerker vragen.