beantwoord

Problemen met inloggen Tele2 App

  • 27 June 2019
  • 11 reacties
  • 3817 x bekeken

Ik kan sinds een paar weken niet meer inloggen bij de Mijn Tele2 App. Ik krijg de melding: “Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b opnieuw.”
Heer irritant... is niet voor het eerst dat het login systeem van de app zo buggy is...

Ik heb de meest recente versie van de Tele2 App (6.3.0). Ik heb een iPhone X (iOS 12.2.1). Ik heb de app verwijdert, telefoon opnieuw opgestart en weer gedownload. Wachtwoord gewijzigd van Mijn Tele2 account.. allemaal zonder resultaat. Ik heb nu alleen via het web inzage tot mijn account, dat werk wel gewoon.

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Malamute 31 July 2019, 23:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Ik heb dezelfde probleem. Al een week gezeurd met de Klantenservice via Twitter. Het alsof dat eraan niets gewerkt.
Reputatie 4
Ook hier bedankt voor de tip Malamute.
@rfvb wil je de tip eens uitvoeren en laten weten of het dan wel werkt?

Alvast bedankt.
Petra
@Malamute Bedankt voor de tip! Het werkt. Toch blijft het raar... Een wachtwoord moet sterk en veilig zijn en daarvoor moet je leestekens kunnen gebruiken. Ik ben blij dat ik de app weer kan gebruiken, maar ik ga ervan uit dat Tele2 een oplossing blijft zoeken voor dit probleem! Bedankt voor jullie hulp.
Reputatie 4
Bedankt voor jullie feedback en input, fijn om te horen dat het weer werkt.
Het wachtwooord issue is uitgezet en zal door Tele2 worden bekeken.

Ik ga het topic hierbij sluiten.

Fijne dag, groet Petra
Still waiting... Dit is erg irritant z als het zo doorgaat ga ik niet meer verlengen..
Reputatie 4
Voor diegene die nog steeds niet kunnen inloggen hierbij een update: We wachten nog op goedkeuring vanuit Apple en Google. Zonder goedkeuring van deze partijen kunnen we de update niet live zetten in de Playstore en Appstore.
Reputatie 4
Wat betreft de inlog problemen met de app zullen deze met de volgende release worden opgelost. Het is helaas nog niet bekend wanneer dit zal zijn maar we houden jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Petra
Reputatie 4
Goed nieuws! Er is goedkeuring gekomen vanuit Apple en Google. De nieuwe versie kan vanaf heden gedownload worden. Deze update zorgt ervoor dat de app niet meer crasht.
Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.
Reputatie 4
@rfvb Je kunt inderdaad problemen ervaren met het inloggen in de app. Kun je me een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Daarnaast graag je gebruikersnaam en log je in met een wachtwoord of PINcode (deze hoef je uiteraard niet aan me door te geven 😉)

Ik ga dan een rapport aanmaken om dit voor je op te lossen.

Groet Petra
Zojuist de update gedownload en geïnstalleerd. Situatie is onveranderd... Nog steeds hetzelfde probleem. Ik krijg weer de melding: “Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b opnieuw.” Dit wordt nu echt een kwalijke zaak! Heeft een maand moeten duren voordat er een update kwam. Voor een groot telecom bedrijf als Tele2 moet het anno 2019 niet al te moeilijk zijn om problemen in een app op te sporen en te verhelpen.. Onderneem nu aub snel actie en los dit op!
Reputatie 4
Hallo rfvb,

Gebruik je leestekens in je wachtwoord, zoals #, $, -, ., _ ?
Ik heb in de Google Play Store al 1 review gezien over de laatste versie van de app dat je nog steeds niet kan inloggen als je paswoord leestekens bevat, een paswoord zonder leestekens werkt wel.