beantwoord

Nieuwe versie mijntele2 app migratie T-Mobile.

  • 22 May 2020
  • 5 reacties
  • 577 x bekeken

Reputatie 1

In de Appstore is een nieuwe MijnTele2 app verschenen onder de naam van T-Mobile. De app is afgezien van het appicoon het zelfde gebleven

Echter als ik in probeer te loggen krijg ik de melding dat ik nog geen gebruik kan maken van de app. Omdat ik nog niet op het nieuwe netwerk zit. Wanneer moet dit proces klaar zijn? En wordt met dit nieuwe netwerk het T-Mobile netwerk bedoeld??

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 May 2020, 15:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Die kun jij pas gebruiken als nieuw lid zijnde, of als jij een e-mail gekregen hebt van Tele2 dat je overgezet bent naar de "magenta stack"

 

Reputatie 1

Wat houd de magenta stack in??

Dat is zeg maar een verzameling klanten die overgezet worden, en zij die na 6 mei klant zijn geworden bij Tele2.

 

Reputatie 7
Badge +12

Je gaat er als klant niet teveel van merken, je sim en ook de tarieven wijzigen niet. Maar door een andere IT motor moet de app dus een ander IT systeem raadplegen. Dit proces gaat maanden duren, je ziet vanzelf de email.

Reputatie 7

Wat houd de magenta stack in??

Tele2 en T-Mobile zijn gefuseerd en voegen alles samen. Het betekent dat je op termijn als klant naar de (administratieve) systemen van T-Mobile wordt gemigreerd. Daar moet je als klant niets van merken, je houdt gewoon je Tele2 diensten.