beantwoord

Mijn Tele2 werkt (al jaren) niet

  • 25 August 2018
  • 2 reacties
  • 7529 x bekeken

Hoi,

Intussen begint dit een enorme brok van frustratie voor mij te worden, dus alvast excuus voor de toon van mijn bericht.

Ik heb al meerdere keren via chat en telefonisch hierover contact met jullie gehad. Ik kan intussen al meer dan een jaar (!!!!) niet inloggen in Mijn Tele2! Iedere keer als ik contact heb met klantenservice is de enige conclusie die zij kunnen trekken dat het klopt dat ik niet in kan loggen en dat de technische dienst het binnen een week opgelost heeft. Nou een week is 7 dagen, geen jaar.

Wanneer ik inlog krijg ik altijd de melding 'Sorry, er is iets misgegaan'. Wanneer ik mijn wachtwoord probeer opnieuw in te stellen krijg ik hetzelfde. Als ik een activatiecode probeer op te vragen krijg ik hetzelfde.

Ik krijg, wat ik ook doe, die verdomde melding.

Wanneer herstellen jullie mijn account? Het is blijkbaar wel mogelijk om de incasso uit te voeren, maar niet mogelijk om mij toegang tot mijn gegevens te geven?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 27 August 2018, 17:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Tja, dit is niet snelste weg om aan je accountgegevens te komen. Op dit forum praat je met andere klanten. Als je zorgt dat je forumprofiel is gevuld kan volgende week misschien een moderator nog iets voor je betekenen, directe klantenservice is er alleen telefonisch.
Reputatie 6
Ik zie dat dit vlak voor je het topic opende is doorgestuurd naar onze IT voor verder onderzoek. Voor nu lijkt het me handig hun even hun gang te laten gaan. Mocht je na die tijd nog problemen hebben met inloggen trek dan even aan de bel dan kijken we er samen naar 🙂