beantwoord

Inloggen mijntele2 werkt niet

  • 30 June 2021
  • 6 reacties
  • 803 x bekeken

Na wekenlang gedoe in het recente verleden is inloggen bij Mijn Tele2 opnieuw onmogelijk.

De pagina “MijnTele2 krijgt een update” bevat een foutieve link.

Klik je op de link “MijnTele2”, dan kom je bij “Sorry! Wij kunnen de pagina niet vinden ”.

 

Graag hulp bij het inloggen.

 

icon

Beste antwoord door Léonz 1 July 2021, 09:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Dit is al gemeld bij Tele2 en het zal worden aangepast. De juiste link is :https://www.tele2.nl/login

Hallo WhTurner,

 

Ook op deze manier lukt het niet.

Wat moet er nu ingevuld worden bij Gebruikersnaam?

 

Een door jou opgegeven naam of het deel van je e-mail adres voor de @ (dus laatste deel weglaten.)

Je krijgt uitleg al de muiscursor op de drie puntjes aan de rechterzijde houdt

 

Oeps, deze combinatie klopt niet. Probeer het opnieuw”.

 

Ik had het al geprobeerd met mijn voorkeur e-mail adres (Yahoo!) en ook met het Tele2 webmail adres.

Vandaar dus mijn vraag.

Is het oude Mijn Tele2 wachtwoord dan genoeg voor Tele2? (Kan ik mij nauwelijks voorstellen).

Waarom spreekt men dan over een ”combinatie die niet klopt”?

Ik had wel de @ en alles daarna laten staan. Met alleen mijn naam lukt het trouwens ook niet.

 

We vragen een minuutje van jou...

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Léonz,

Bedankt voor het doorgeven van de fout in de link, deze wordt zo snel mogelijk aangepast. Veel klanten loggen nu nog in met een 06-nummer. Jij misschien ook wel. Met een e-mailadres als gebruikersnaam heb je veel meer mogelijkheden. Dat is dus logischer en ook nog eens makkelijker te onthouden.

Vanaf nu log je in met een e-mailadres. Het enige wat jij dus hoeft te doen is een nieuwe login met e-mailadres aanmaken. Dat doe je via MijnTele2 maar kan ook via je MijnTele2 app. Je wachtwoord blijft gewoon hetzelfde. De gebruikersnaam wordt dus jouw e-mailadres. Als het niet lukt dan hoor ik het graag. 

Let op: Deze nieuwe manier van inloggen geldt alleen voor mobiele abonnementen. Als je een tele2 thuis abonnement hebt dan log je gewoon in op de oude manier.

Hallo Cas,

 

Na vele, vele pogingen bleek ik gisteravond opeens ingelogd te zijn (ik klikte nog maar eens op “Log in”).

Ik heb alleen Internet+Vast Bellen, dus blijft voor mij de oude manier.

Deze oude manier lukte dus lange tijd niet. Eigenlijk zoals we gewend zijn.