beantwoord

Ik kan al maanden niet inloggen op Tele2 app (Android), wel via internet browser

  • 22 February 2019
  • 5 reacties
  • 513 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Hallo,

Ik begrijp niet waarom ik sinds een maand of 5 niet meer in de Tele2 app Android kan inloggen. Ik heb mijn wachtwoord al een paar keer gewijzigd, de app gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar niets helpt. Via internet kan ik ALTIJD inloggen in MijnTele2. Ik heb hierover al eens met Tele2 gebeld, maar ze begrepen het niet en konden me niet helpen. Erg irritant! Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en een oplossing?
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 March 2019, 23:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
@Suzie H @Cypher bedankt voor de bijdrage 🙂
Zie ook.

https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/probleem-met-tele-2-app-75861/index1.html#post460277
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Samsung na een update. Waarschijnlijk heeft Samsung een vreemde app geinstalleerd dat conflict heeft met andere apps. Dit was in mijn geval de app OM Customize. Je kunt het niet verwijderen maar het op gedwongen stop zetten, dan zou de Tele 2 app gewoon moeten werken. Veel succes
Hallo,

Ik begrijp niet waarom ik sinds een maand of 5 niet meer in de Tele2 app Android kan inloggen. Ik heb mijn wachtwoord al een paar keer gewijzigd, de app gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, maar niets helpt. Via internet kan ik ALTIJD inloggen in MijnTele2. Ik heb hierover al eens met Tele2 gebeld, maar ze begrepen het niet en konden me niet helpen. Erg irritant! Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en een oplossing?
Reputatie 6
Hi Obie! Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Om te beginnen even een paar vragen zodat ik weet in welke hoek ik het moet zoeken:
-Wat voor telefoon heb je en wat voor versie van android staat erop?
-Het werkt sinds ongeveer 5 maanden niet meer - werkte het voor die tijd wel? Was dit op dezelfde telefoon die je nu gebruikt?
-Wat gaat er precies mis met het inloggen? Krijg je ook een foutmelding? Wat doe je op dat moment?

Ook wil ik graag eventjes kijken wat je eerder met ons hebt besproken. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Je geboortedatum én de laatste vier cijfers van je IBAN
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!