beantwoord

email vergeten

  • 15 August 2019
  • 5 reacties
  • 166 x bekeken

Goedendag,
ik krijg op mijn vaders mail facturen binnen van Tele2, verder niets, als ik deze email gebruik om in te loggen met mijnTele2 werkt dit niet. Welk emailadres ik dan wel kan gebruiken weet ik niet. Kan mijn mail worden verandert naar mijn email en kan ik hiermee wel alles zien wat ik verbruik.
alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door pipodeclown 16 August 2019, 00:37

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Als je vader het abonnement heeft afgesloten (wat ik vermoed) dat moet HIJ contact opnemen om het e-mailadres eventueel te laten wijzigen. Jij kunt geen wijzigingen laten doorvoeren op een abonnement van een ander.
Reputatie 7
Dat hangt ervan af. Als je vader contractant is, dan kan alleen hij als contracteigenaar het e-mailadres laten wijzigen.
Het kan ook via de email van mijn vader, maar deze werkt niet met het inloggen van mijnTele2. Als ik zijn email gebruik dan krijgt hij vervolgens niets binnen op zijn mail. Hoe kan ik dit fixen zodat ik de juiste inlog gegevens heb om in te loggen op mijnTele2, ik heb overigens nog niet ingelogt maar wel geprobeert op de eerste keer inloggen pagina maar daar had het email adres ook verder geen invloed.
Het email hoeft niet persee worden gewijzigd zolang ik maar kan inloggen met mijnTele2
Reputatie 7
Nogmaals (en voor de laatste keer), als het contract niet op jouw naam staat dan kan Tele2 niets voor je doen. Tele2 kan alleen de contracteigenaar helpen. Als je vader niet kan inloggen dan kan hij contact opnemen met Tele2 en is het aan hem of hij wil dat jij ook mag inloggen. Tele2 kan je niet helpen om in te loggen op het gebruikersaccount van iemand anders.

Reageer