BundelBooster probleem? Dit lost het snel op!

  • 11 November 2020
  • 36 reacties
  • 2449 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

36 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Reputatie 7
Badge +12

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

Ben dus niet de enige, even morgen tele2 bellen want hier had ik niet voor getekend. Ik wil unlimited en nu heb ik 1 gb per keer? Even contract laten ontbinden

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

 

 

Probeer nu geen damage control te gaan lullen.

 

Jaren geen probleem geweest .

En nu alles is overgezet krijgen we T-Mobile regels.

Sorry gaat er bij mij niet in namelijk.

 

Reputatie 7
Badge +12

Jij hebt zelf gekozenen voor een abonnement met een FUP van 5gb.

Als medeklant kan ik geen producten aanpassen. Als jouw nieuwe gebruik er voor zorgt dat dit abonnement niet meer past zul je op zoek moeten naar een ander. Op dit moment hebben alle grote providers de FUP op 5gb per dag staan. Maar wie weet wat 2021 gaat brengen.

Reputatie 7
Badge +12

Bij Tele2 valt bij alle abonnementen het internet uit als je door een bundel heen bent, ook als je b.v. een 10gb per maand bundel hebt. Er zijn inderdaad aanbieders die dan overgaan op langzaam internet. Gelukkig is er dus wat te kiezen en dan zou je zomaar niet bij Tele2 uit kunnen komen. Prima toch, ik verdien hier niets aan, maar vind zelf de lage prijzen aantrekkelijk.

Reputatie 7
Badge +12

Ik jaag niemand weg, maar gun iedereen wat hij nodig heeft. Als je een tip voor een ander product wilt, T-Mobile heeft een 4g voor thuis product waar je na een grote maandbundel gewoon 5gb bundelboosters besteld kunnen worden!

Niet overal verkrijgbaar, maar misschien bij jou wel.

De 1Gb booster is ook de grootste onzin.

Zet dat op 5Gb booster.

Dan kan je wel normaal een film kijken en of je game spelen.

Nu sta je bijna elke keer weer met 1Gb te kloten.

Goed voor mij maak het niet uit .

Ben overgestapt met 150Gb per maand met 5Gb sms opwaarderen .

Kan ik eindelijk ongestoord weer film kijken op me werk en thuis 

Als beveiliger die nacht diensten draait ben ik erg kwaad op dit moment.

En nee zakelijk is geen optie die krijg ik niet van mijn werkgever.

Reputatie 7
Badge +12

Gefeliciteerd! 4g voor thuis is inderdaad een data abonnement wat beter bij jouw gebruik aansluit. Zo is er voor iedereen bij de een of andere operator wel een geschikt product voor een prijs die je er voor over hebt.

Unlimited smartphone abonnement van providers zijn bedoeld voor een telefoon. Voor je laptop heb je meer een vaste verbinding met kabel of wifi nodig.

Hmm ok. Ben natuurlijk veel thuis (geweest) dit jaar met corona, waardoor ik mijn telefoon internet veel meer gebruik. Zo'n thuis internet is wel €30 per maand kosten erbij, maar ja misschien wel goed nu met deze tijd thuiswerken. Dan kan ik mijn Tele2 abonnement kleiner maken om kosten te besparen 

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 is toch t-Mobile? Dus moet ie weer hetzelfde doen. Maar dat is dan weer een beetje saai.. Suikerbuik heeft een 4G voor thuis product gekozen. Dat heeft inderdaad een andere prijs, buitenland voorwaarden maar ook bundelboosters van 5Gb. Zo is er voor iedereen een passend aanbod op de markt.