Info

Wijziging mobiele abonnementen Tele2

  • 22 March 2021
  • 16 reacties
  • 1423 x bekeken
Wijziging mobiele abonnementen Tele2
Reputatie 6
Badge +2

Goed nieuws voor jou want dit is echt nice! Bij Tele2 krijg je de vrijheid om zelf te bepalen wat je nodig hebt. En daarom bieden we vanaf 22 maart nieuwe bundels aan die precies bij je wensen passen!

Om ons aanbod in abonnementen scherp te houden en te zorgen dat we de klantbehoefte goed weerspiegelen hebben we ons huidige aanbod per 22 maart aangepast. We willen er op deze manier ook voor zorgen dat ons aanbod nóg eenvoudiger wordt! Wie bieden natuurlijk Unlimited data aan voor een genadeloos lage prijs van €25,- per maand en vanaf nu ook andere bundels voor een scherpe prijs.

In deze tabel zie je welke abonnementen we vanaf nu aanbieden:

Kijk voor alle ins- en outs van de nieuwe abonnementen op deze pagina

Let op: vanaf nu bieden we bij Tele2 ook Klantvoordeel aan! Super goed nieuws voor jou. Dit houdt namelijk in dat je Tele2 Mobiel kan combineren met T-Mobile Thuis. Dat zijn de betere berichten toch! Bekijk onze website en dit topic voor meer informatie. 

 

Kan ik mijn bundels ook in de EU gebruiken?

Absoluut! De belminuten en sms’jes zijn ook te gebruiken voor bellen/sms’en ín de EU.


Kan ik de nieuwe bundels nog steeds maandelijks wijzigen?

Ja, de regels voor het wijzigen van je abonnement blijven gewoon hetzelfde. Je kan één keer per maand een (data- of bel)bundel verhogen of verlagen.

 

Heeft het wijzigen van mijn bundel invloed op mijn toestelkrediet?

Het wijzigen van je bundel heeft hier geen invloed op, je behoudt het toestelkrediet waarvoor je kiest bij het afsluiten van je abonnement.

 

Ik heb een korting op mijn abonnement. Houd ik die korting als ik mijn abonnement wijzig?

Uiteraard maken we het graag aantrekkelijk om je abonnement te wijzigen. Log in op jouw persoonlijke Mijn Tele2 account om jouw mogelijkheden te bekijken.

 

Als ik MB’s/minuten over heb, neem ik deze dan mee naar de nieuwe maand?

Minuten, sms’jes en MB’s zijn 1 maand geldig.

 

Wat gebeurt er als mijn 200 belminuten op zijn?

In MijnTele2 kun je bijhouden hoeveel je al gebruikt hebt van je belbundel. Als je Bel/SMS bundel op is, betaal je het buiten de bundel-tarief. Dit tarief is € 0,25 per minuut of sms. 

 

Ik heb een abonnement en ik kan nog niet verlengen. Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen naar de nieuwe bundel? 

Ja, dat kan. Met maandelijks opzegbare Sim Only kun je elke maand een grotere of kleinere bundel nemen. Heb je een vast contract en zit je nog binnen de contractperiode? Dan kan je enkel kiezen voor de bundels die op dat moment beschikbaar waren. Ook kun je geen lagere bundel nemen dan de bundel die je koos bij het afsluiten van je abonnement.


Profiteer ik van extra voordelen als ik een Tele2 mobiel abonnement met een T-Mobile mobiel abonnement combineer?

Om van gratis extra GB’s te profiteren kan je meerdere mobiele Tele2 abonnementen combineren. Daarnaast kan je ook van extra klantvoordelen profiteren als je je mobiele Tele2 en/of T-Mobile mobiel abonnement met T-Mobile Thuis combineert.

 

Profiteer ik met Tele2 Unlimited ook van extra voordelen?

Ja zeker! Combineer jouw Tele2 Unlimited Abonnement met T-Mobile Thuis en je ontvangt €5,- extra korting op je T-Mobile Thuis abonnement, mooi meegenomen toch? Daarnaast kan jij er voor zorgen dat deelnemers met een niet-Unlimited data abonnement kunnen profiteren van gratis GB’s door met hen een klantvoordeel groep te vormen op jouw adres.

 

Nu jullie samen zijn gegaan met T-mobile: kan ik ook van Tele2 overstappen naar een T-Mobile abonnement?

Natuurlijk mag je altijd een abonnement afsluiten bij T-Mobile. Het Nummerbehoud regelen wij dan kosteloos voor je. Het is alleen niet mogelijk om kosteloos over te stappen als je contracttermijn nog niet verlopen is.

 


 


16 reacties

Met die link is het gelukt pipodeclown!

Jij en allen bedankt voor de assistentie!

Reputatie 7

Verlengen ipv wijzigen https://www.tele2.nl/mobiel-abonnement/verlengen

Reputatie 7
Badge +12

Abonnement wijzigen zijn de oude opties en prijzen, dat klopt. Als je de nieuwe bundels en prijzen wilt kun je inderdaad verlengen met een simonly. Probeer anders eens even de klantenservice te bellen. Die kunnen dit ook invoeren.

Ik heb Sim Only, dus geen toestellening. Daarmee zou ik dan toch aan de voorwaarde voldoen om te mogen wisselen. Toch zie ik als ik kies voor abonnement wijzigen alleen maar de oude opties. Moet het wellicht langs een andere weg dan?

Er is wel een knop ‘Verleng met een telefoon’, maar dat wil ik niet - het moet Sim Only blijven.

Reputatie 7

Hoe zou ik eventueel kunnen overstappen naar zo’n nieuwe abonnementsvormIk zou 10 overwegen.

Ik heb maandelijks opzegbaar sim only nu met een 7 GB bundel. Als ik naar abonnement wijzigen ga op de site, zie ik alleen de oude opties zoals die waren toen mijn abonnement in ging: 1, 4, 7 en 20 GB.  De nieuwe vormen 1, 2 , 5, 10 en 20 zoals in het bericht zijn niet beschikbaar.

Dat kan alleen als je je abonnement mag verlengen of voor klanten die op de nieuwe abonnementen binnenkomen. Met je maandelijks opzegbare abonnement mag je verlengen naar de nieuwe abonnementsvormen mits een eventuele toestel lening is afgelost.

Reputatie 7
Badge +12

Normaal kun je (tijdelijk) je abonnement aanpassen met de bundelsmaken die er waren toen je het abonnement afsloot. 

Je moet niet kiezen voor een verlenging, want dan moet je kiezen uit het nieuwe aanbod.

Hoe zou ik eventueel kunnen overstappen naar zo’n nieuwe abonnementsvormIk zou 10 overwegen.

Ik heb maandelijks opzegbaar sim only nu met een 7 GB bundel. Als ik naar abonnement wijzigen ga op de site, zie ik alleen de oude opties zoals die waren toen mijn abonnement in ging: 1, 4, 7 en 20 GB.  De nieuwe vormen 1, 2 , 5, 10 en 20 zoals in het bericht zijn niet beschikbaar.

Reputatie 6
Badge +2

Goed nieuws voor jou want dit is echt nice! Bij Tele2 krijg je de vrijheid om zelf te bepalen wat je nodig hebt. En daarom bieden we vanaf 22-03-2021 nieuwe bundels aan die precies bij je wensen passen!

Ik weet niet of je er wat mee kan Cas, maar ik persoonlijk zou het prettig vinden als het mogelijk is om 200 bel/sms af te nemen en onbeperkt data.

Je moet namelijk onbeperkt bel en sms afnemen wil je onbeperkt internet hebben, waarom eigelijk? ik kom daar altijd de maand mee rond en weet niet waarom ik voor nu onbeperkt sms en bel nodig heb. Zou leuk zijn als die keus er kwam.

Hey simnlru,

Bedankt voor de feedback! Vooralsnog blijft Unlimited echt Unlimited, onbeperkt bellen en internet. We hebben een scherp aanbod en de Unlimited bundel is een zeer goede deal! :smile:

Reputatie 7

Dat laatste lijkt onomkeerbaar. Nu zelfs Tele2 het pad van verplichte winkelnering op is gegaan om laagste prijs te krijgen.

Zou wel zonde zijn dat elke provider dit straks gaat doen, dat betekend dat als je kpn hebt je sneller bij kpn of simyo een abbo neemt. Ziggo Vodafone of hollandsnieuwe en T-Mobile of Tele2.

 

Consumenten keuze wordt dan ook gelijk minder, want wil je 1 voordeel moet je ook voor thuis overstappen en juist dat thuis overstappen wordt minder snel gedaan dan mobiel. In ieder geval biedt T-Mobile thuis hier veel minder dan bijvoorbeeld ziggo (snelheid stabiliteit van koper kpn). Dus heb je niet veel keus.

Dat is precies de reden dat providers klanten ook voor vast internet willen overhalen, omdat ze (daarna) niet snel overstappen 🤡

En met zo’n lock in met vast internet gebruiken klanten hun mobiele abonnement niet thuis als vervanging voor vast internet.

Reputatie 5

T-mobile gelooft in een eigen vast netwerk. Overal waar ze al zelf glas in de grond hebben is het aanbod zeer competitief! Maar de reach is nu nog beperkt.

Ja en dat is dus gering of bijna eigenlijk niet aanwezig. Dus de keus tussen oud koper en coax is dan snel gemaakt natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +12

T-mobile gelooft in een eigen vast netwerk. Overal waar ze al zelf glas in de grond hebben is het aanbod zeer competitief! Maar de reach is nu nog beperkt.

Reputatie 5

Dat laatste lijkt onomkeerbaar. Nu zelfs Tele2 het pad van verplichte winkelnering op is gegaan om laagste prijs te krijgen.

Zou wel zonde zijn dat elke provider dit straks gaat doen, dat betekend dat als je kpn hebt je sneller bij kpn of simyo een abbo neemt. Ziggo Vodafone of hollandsnieuwe en T-Mobile of Tele2.

 

Consumenten keuze wordt dan ook gelijk minder, want wil je 1 voordeel moet je ook voor thuis overstappen en juist dat thuis overstappen wordt minder snel gedaan dan mobiel. In ieder geval biedt T-Mobile thuis hier veel minder dan bijvoorbeeld ziggo (snelheid stabiliteit van koper kpn). Dus heb je niet veel keus.

Reputatie 7
Badge +12

Dat laatste lijkt onomkeerbaar. Nu zelfs Tele2 het pad van verplichte winkelnering op is gegaan om laagste prijs te krijgen.

Reputatie 5

Tja, maar zonder dekking heb je ook niets aan Unlimited data.

De ontkoppeling van Unlimited data en Unlimited spraak gaat niet gebeuren. De belofte was ten tijde van de samenvoeging dat dit abonnement 3 jaar lang voor 25 euro zo worden aangeboden. Wel is de FUP verhoogd. Aan het einde van 2021 is de 3 jaar voorbij. Denk zelf dat de mobiele abonnementen dan duurder worden en de FMC combinaties meer voordeel gaat opleveren zodat je dan in de toekomst voor een combi pakket nog hetzelfde betaald.

Hoe bedoel je zonder dekking?

Klopt dan dat de 3 jaar voorbij is, ben benieuwd. Hopelijk gaan we niet terug in tijden waarbij we weer meer mogen uitgeven voor minder. Maar denk niet dat dat gebeurt omdat data steeds een belangrijkere rol gaat spelen.

 

Denk zelf dat de mobiele abonnementen dan duurder worden en de FMC combinaties meer voordeel gaat opleveren zodat je dan in de toekomst voor een combi pakket nog hetzelfde betaald.

Dat zou zonde zijn, dan betekend eigenlijk dat je ergens thuis moet afnemen om nog een lage prijs of meer mbs te krijgen en dat zonder niet meer mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +12

Tja, maar zonder dekking heb je ook niets aan Unlimited data.

De ontkoppeling van Unlimited data en Unlimited spraak gaat niet gebeuren. De belofte was ten tijde van de samenvoeging dat dit abonnement 3 jaar lang voor 25 euro zo worden aangeboden. Wel is de FUP verhoogd. Aan het einde van 2021 is de 3 jaar voorbij. Denk zelf dat de mobiele abonnementen dan duurder worden en de FMC combinaties meer voordeel gaat opleveren zodat je dan in de toekomst voor een combi pakket nog hetzelfde betaald.

Reputatie 5

Goed nieuws voor jou want dit is echt nice! Bij Tele2 krijg je de vrijheid om zelf te bepalen wat je nodig hebt. En daarom bieden we vanaf 22-03-2021 nieuwe bundels aan die precies bij je wensen passen!

Ik weet niet of je er wat mee kan Cas, maar ik persoonlijk zou het prettig vinden als het mogelijk is om 200 bel/sms af te nemen en onbeperkt data.

Je moet namelijk onbeperkt bel en sms afnemen wil je onbeperkt internet hebben, waarom eigelijk? ik kom daar altijd de maand mee rond en weet niet waarom ik voor nu onbeperkt sms en bel nodig heb. Zou leuk zijn als die keus er kwam.

Reageer