Test jij met ons mee?

  • 9 October 2017
  • 6 reacties
  • 2217 x bekeken

Reputatie 5
We willen de aankomende tijd samen met onze klanten bedenken hoe wij onze dienstverlening beter gaan maken. En daar hebben we jou dus bij nodig!

Heb jij bij ons een mobiel abonnement en heb je in het afgelopen jaar een hogere factuur ontvangen na;
  • Het afsluiten van een nieuw abonnement
  • Verlengen van je huidige mobiele abonnement
  • Verblijf in het buitenland
  • Opzegging (en een eindafrekening hebben ontvangen)
  • Buiten-de-bundel verbruik
Dan horen we graag van jou!

Heb je een andere situatie dan hierboven staat maar toch een hogere factuur ontvangen? Meld je dan ook aan.

Wie kan er meedoen?
Alle mobiele klanten van Tele2!

Hoe kan ik me aanmelden?
Door een reactie hieronder te plaatsen en een privébericht te sturen naar Henk van Tele2 met daarin je mobiele nummer.

Als we genoeg aanmeldingen hebben, krijg je toegang tot het afgesloten gedeelte van het forum waarin we alle ervaringen met elkaar kunnen delen.

6 reacties

beste Henk,
Ik zou heel graag mee willen werken en mijn ongezouten mening willen geven over hoe jullie je dienstverlening kunnen verbeteren. Ik zou gewoon dienstverlening opstarten want die is er nu NIET!
Wij zijn al jaren klant bij Tele2 en ik moet zeggen dat we tot 7 augustus geen problemen hebben gehad.
Op 7 augustus kreeg ik in de ochtend een sms'je dat mijn nummer gewijzigd was, ongevraagd!!
Meteen contact opgenomen met de klantenservice en het kon niet meer gewijzigd worden.
Fijn, een paar uur voordat we op vakantie gingen!
Ik heb geen reservekopie meer kunnen maken van belangrijke berichten, groepsapps etc.
Vele gegevens dus kwijt.
Mij werd geadviseerd om een klachtenformulier in te sturen en dat heb ik ook gedaan. Ik kreeg een melding dat Tele2 binnen 30 dagen contact met mij op zou nemen. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd!
Ook kon ik een vergoedingenformulier indienen en ook dit heb ik gedaan, maar ook daar nog steeds geen reactie op gekregen.
Heb 2 weken geleden wederom zelf telefonisch contact met Tele2 opgenomen, meer dan 60 belminuten armer (dit wordt gewoon van je tegoed afgeschreven!) en wederom werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Als laatste sprak ik met een medewerker die zei dat hij het na overleg met zijn manager hogerhand uit ging zetten want hij gaf aan dat Tele2 enorm te kort geschoten was en er zou contact met
Mij opgenomen worden.
Alleen tevergeefs, ik wacht nog steeds op een reactie!



Jullie doen er helemaal niks aan om
Ons als tevreden klant te houden
Beste Henk,

Naar dit jaar meerdere malen over mijn bundellimiet heen te gaan en daardoor een extra bundel te bestellen. Kreeg ik te horen toen ik jullie belde, dat wanneer je al 25 euro of meer betaalt voor je bundel, je kosteloos kan worden overgezet naar jullie onbeperkte bundel. Nu zou ik graag zien dat jullie klanten deze informatie geven voordat ze een extra bundel bestellen. Misschien via die SMS, website of in de App zelf. Zonder dat wij eerst naar jullie klantenservice bellen voor wat voor reden dan ook..

Mvg,

Paul
Reputatie 5
Ha @Esmidabo,

Ik heb je mobiele nummer opgeslagen en verwijderd zodat niet iedereen deze ziet staan :)

Bedankt voor je gegevens, ik neem contact op wanneer we beginnen met het testen van de verbeteringen.

@PaulG,

Bedankt voor je privébericht, ook jou zal ik inlichten als we beginnen!

Henk
Gooi als eerst die virtuele assistent er uit. Dit lijkt een trend te worden bij veel bedrijven maar ik vind het erg onpersoonlijk.

Via de app je bundel kunnen aanpassen zou prettig zijn, of zorgen voor een goede functionele mobiele webinterface.

Via een chat functie via de site contact op kunnen nemen of d.m.v. een contact formulier. Nu zijn de contactmiddelen vrij beperkt.
Beste Henk,

Dit jaar ben ik van Internet light naar Basis gegaan, ook omdat ik later in het jaar zou gaan verhuizen.
Prima geholpen door Telefonische klantenservice, maar ik kreeg te horen dat een ander abonnement en verhuizen niet samen gaan. Dus heb ik eerst een ander abonnement genomen en ik zou 4 weken voor mijn verhuizing het nieuwe adres doorgeven. Na overgaan heb ik dus mijn router moeten vervangen gezien het aantal MB/s.
Perfect! een nieuwe router (wit) die veel meer presteert dan die oude platte zwarte waarvan de wifi en snelheid zeer slecht was. Helemaal blij.

Natuurlijk vergeten om 4 weken van te voren mijn verhuizing door te geven. Maar dat maakte niet uit want in die periode kreeg ik 1 maand gratis onbeperkt mobiel internet via SMS. TOP! wifi spot via mijn telefoon en onbeperkt! Helaas was de gratis onbeperkt mobiel internet net te kort gezien de "verhuizing". Dus dan maar even mijn mobiel MB verlengen met 4GB voor 10 euro. Maar ik heb een 1GB internet voor 15 euro (simonly) en ...Potverdorie .....onbeperkt met af en toe een sms voor meer is ook 10 euro duurder.....jammer ....20 euro betaald voor onbeperkt.....had ik toch beter moeten kijken naar al die abonnementen.

Als je verhuisd bij Tele2 moet je al je apparatuur weer terug sturen..... Ok..... net een nieuwe router gehad..
Na goed contact met klantenservice binnen 3 weken de verhuizing rond en kreeg ik weer het nieuwe apparatuur toegestuurd. Zelfde router terug maar met een nieuwe TV decoder.

Bij mijn oude decoder kon ik nog de zenders in mijn eigen plezier volgorde instellen, helaas bij de nieuwe decoder niet ...daarvoor is een favoriet knop voor uitgevonden zodat je SBS9 nog steeds op nr. 25 moet kijken. (voor mij dus extra afstandbediening gebruiken)

Door de verhuizing heb ik dus ook een nieuw klantnummer en een nieuw email-adres.....en dus ook een nieuw account......
Oude account is nog steeds bruikbaar maar is geen TV/ Internet abonnement te zien wel nog mijn Mobiel abonnement. Op mijn nieuwe account is dat weer omgekeerd......zo omslachtig ....en nu moet ik mijn nieuwe email adres gaan gebruiken....nee ...gelukkig is mijn oude email adres nog bruikbaar. Ik ga dus nooit mijn nieuwe email adres gebruiken ook al is het maar een punt verschil.

Al met al heb ik dus wel even extra kosten moeten maken en tijd moeten besteden om alles helder voor me te maken.

Vraag is:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Tele2 die extra kosten maakt voor het retour en toesturen van apparatuur, het behouden van nieuwe en oude accounts en extra email adressen die ongevraagd worden aangemaakt maar toch nodig zijn gezien huidige procedure..
Daar is toch wel wat makkelijks voor te vinden..... tenzij het niet in de cirkel van invloed ligt...

Waarom nog die kleine GB extra prijzen als onbeperkt een kleine stap is.
Natuurlijk kan ik niet in ieders portemonnee kijken maar 1 maand onbeperkt tegen extra 500mb tot XGB prijzen is een beetje belachelijk.

Klantenservice extra belast met vragen door mensen die niet meer weten van hoe of wat...

Virtuele klantenservice die je in sommige gevallen helpt maar je ook kan misleiden door bovenstaande.

Voor de rest ben ik blij met tele2 maar het kan af en toe zooooooo omslachtig en onduidelijk zijn!
Gezien de concurrentie prijzen ....ga zo door! nu alleen iets verzinnen op die omslachtigheid!

groetjes

Reageer