Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN!

• 11 januari 2021
  • 0 reacties
  • 90 x bekeken
Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN!
Reputatie 5
Badge +2

Vandaag starten we met de Dit Wil Ik WEKEN: genadeloos goede deals op onze bundels en dat tijdelijk zonder aansluitkosten. Daarnaast shop je van 11 januari tot en met 7 maart 2021 de Apple iPhone 11, Samsung S20, OPPO A91 tegen nóg scherpere prijzen. Benieuwd naar alle voordelen? In dit topic vertellen we je precies wat je kunt verwachten!

Geen aansluitkosten

Tijdens de Dit Wil Ik WEKEN betaal je geen aansluitkosten. Wanneer je een Sim Only abonnement afsluit zijn de aansluitkosten normaal gesproken €20,- per abonnement. Nu krijg je tijdelijk €20,- korting. Ga je toch voor een abonnement met toestel? In dat geval scheelt het je zelfs €30,-! Gemakkelijk verdiend, toch?

20GB bundels

Daarnaast hebben we ook een spetterende actie op onze 20GB bundel. 20GB plus 200 belminuten, daar kom je deze periode zeker mee door. Voor €15,- per maand blijf jij op deze manier connected met de mensen om je heen! Ga je toch liever voor de 20GB bundel in combinatie met Unlimted bellen? Voor €18,- kun jij dagen lang bellen met wie je maar wil. Dit scheelt je maandelijks €2,- en dit je gehele contractperiode!

Gratis wireless oordopjes van OPPO

Dè gadget waar je tegenwoordig niet meer zonder kunt krijg je nu gratis bij een aantal OPPO toestellen! Met draadloze oordopjes luister jij naar je favoriete muziek, voer jij gemakkelijk ieder telefoongesprek en volg je die ene nieuwe podcast zonder vast te zitten aan je telefoon. Handen vrij en nooit meer eeuwig in de knoop zitten met dat draad!

Bij de OPPO Reno4 en de Reno4 Pro kijg je nu de OPPO Enco W51 wireless in-ear oordopjes ter waarde van €119,- gratis! Ga je voor de OPPO Reno4 Z? Ontvang dan de OPPO Enco W31 wireless in-ear oordopjes t.w.v. van 79,- gratis!

Actievoorwaarden

Houd er wel rekening mee dat deze actie alleen geldig is op toestellen die gekocht zijn tussen 4 januari en 31 januari 2021. Per gekocht toestel kun je één keer meedoen met de actie en per huishouden maximaal drie keer.

De actie is niet te combineren met andere acties en promoties en is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

Om deel te nemen aan de actie kun je het volgende doen:

Ga naar http://oppo.com/nl/events/promoties, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 14 februari 2021:

1. Een kopie van de aankoopbon;
  2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.

Toch nog vragen of opmerkingen over deze actie? Kijk op http://oppo.com/nl/events/promoties.

Ben je benieuwd welke deals we nog meer voor je hebben klaarliggen? Ga dan snel naar onze website. Mocht je vragen hebben, laat het ons weten in een reactie hieronder – we helpen je graag!

0 reacties

Geen reactie

Reageer