Sticky

Problemen Online TV App iOS 14

  • 18 september 2020
  • 5 reacties
  • 4301 x bekeken
Problemen Online TV App iOS 14
Reputatie 6
Badge

18-09-2020 14:02

Hi, goed dat je hier bent. Hier vind je belangrijke informatie. Stay tuned! 

We ontvangen signalen dat een aantal klanten mogelijk problemen met de Online TV App op iOS 14 ervaren. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. We geven je in dit topic een update zodra er meer bekend is.

21-09-2020 11:41
Het onderzoek naar de oorzaak en de oplossing van dit probleem is nog in volle gang, zodra we meer weten zullen we dat hier melden!

25-09-2020 13:32
We hebben te maken met een complex probleem, daarom zijn er verschilende partijen betrokken bij het onderzoek. Op dit moment is nog niet duidelijk wanneer we denken dat het probleem wordt opgelost.

28-09-2020 17:27
Goed nieuws, onze technici hebben de oorzaak van het probleem gevonden! Zodra we meer weten laten we wederom van ons horen!

07-10-2020 08:38
Onze ontwikkelaars zijn hard aan het werk om updates voor de de Online TV App te ontwikkelen. We hopen binnenkort meer te weten.


5 reacties

Mijn digitale tv werkt niet; alle lampjes op het kastje werken. Maar internet doet het blijkbaar wel. Is er een storing? 

18-09-2020 14:02

Hi, goed dat je hier bent. Hier vind je belangrijke informatie. Stay tuned! 

We ontvangen signalen dat een aantal klanten mogelijk problemen met de Online TV App op iOS 14 ervaren. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. We geven je in dit topic een update zodra er meer bekend is.

inderdaad werkt niet meer sinds update naar IOS 14 !!!

 

Ik heb problemen met IOS14 en wifi. Is dit ook een herkenbaar probleem? Ik ben in ons gezin de enige met Tele2 en een Apple IOS14 toestel. Iedereen heeft wifi, dus het kan niet daaraan liggen. Iemand herkenning van dit probleem?

 

Hier ook problemen met IOS14. App crasht bij inloggen. App volgens de App Store al 2 jaar niet ge-update. Wordt tijd voor tele2 om de online TV app iets regelmatiger recht te trekken naar de laatste IOS (iPadOS) versies. Scheelt uiteindelijk tijd voor Tele2 en frustraties voor de gebruikers van de app. 

Het vervelende is dat de stap terug naar 13.7 is geblokkeerd door Apple. Dus een snelle oplossing zou welkom zijn.

18-09-2020 14:02

Hi, goed dat je hier bent. Hier vind je belangrijke informatie. Stay tuned! 

We ontvangen signalen dat een aantal klanten mogelijk problemen met de Online TV App op iOS 14 ervaren. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. We geven je in dit topic een update zodra er meer bekend is.

21-09-2020 11:41
Het onderzoek naar de oorzaak en de oplossing van dit probleem is nog in volle gang, zodra we meer weten zullen we dat hier melden!

25-09-2020 13:32
We hebben te maken met een complex probleem, daarom zijn er verschilende partijen betrokken bij het onderzoek. Op dit moment is nog niet duidelijk wanneer we denken dat het probleem wordt opgelost.

28-09-2020 17:27
Goed nieuws, onze technici hebben de oorzaak van het probleem gevonden! Zodra we meer weten laten we wederom van ons horen!

Is het ook mogelijk om dat in de “apple app store” te vermelden

Reageer