Sticky

Overzicht: Alle tijdelijke acties op één plek!

  • 2 September 2021
  • 0 reacties
  • 1411 x bekeken
Overzicht: Alle tijdelijke acties op één plek!
Reputatie 7
Badge +12

Bij Tele2 houden we van acties en gratis accessoires. Gratis koptelefoons, draadloze headsets, Airpods, Earpods, Earbuds, opladers. Noem het maar op!

 

In dit artikel zetten we alle lopende acties van alle merken, zoals Samsung, Apple, Xiaomi, OPPO, Motorola en OnePlus voor jou op een rijtje. Kom regelmatig terug om geen enkele actie te missen. Heb je vragen over bepaalde acties? We hebben alle veelgestelde vragen hieronder al in de FAQ voor je beantwoord.
 


 

🔔  Enco Air2 headset t.w.v. € 79 bij aankoop van gloednieuwe OPPPO Reno10

Koop jouw OPPO Reno10 tussen 24 juli en 3 september 2023 en ontvang een Enco Air2 headset t.w.v. € 79!

  • Promoperiode: 24 juli  t/m 3 september 2023
  • Claimen kan t/m 18 september 2023 via deze pagina!

 

🔔 Tot € 200 retour bij aankoop van de Galaxy S23 Series en Z Flip4

Bestel je tussen 22 mei en 2 juli 2023 een Samsung Galaxy S23, S23+, S23 Ultra of de Samsung Galaxy Z Flip4? Dan geniet je van een genadeloze cashback actie! Bekijk hieronder hoeveel je per toestel terugkrijgt!

 

Samsung Galaxy S23 Ultra - € 200

Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy Z Flip 4 - € 150

Samsung Galaxy S23 - € 100

  • Promoperiode: 22 mei t/m 2 juli 2023
  • Registreren: t/m 4 september 2023

Bekijk de voorwaarden en claim jouw cashback voor de Samsung Galaxy S23 Series via deze pagina!

Gekozen voor de Samsung Galaxy Z Flip4? Bekijk dan hier de voorwaarden en claim jouw cashback!

 

🔔 € 75 retour bij aankoop van de Galaxy S22

Bestel je tussen woensdag 18 mei en zondag 2 juli 2023 een Samsung Galaxy S22? Dan ontvang je maar liefst € 75 retour!

  • Actieperiode: 18 mei t/m 2 juli 2023
  • Claimperiode: t/m 4 september 2023
  • Bekijk de voorwaarden en claim jouw € 75 via deze pagina!

 

 

FAQ

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een toestel met actie met een vervroegde verlenging bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.


Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.


Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Nummerbehoud kan je hier aanvragen.

 

Heb je een vraag over een actie? Start hier een nieuw topic, plaats hem onder het subforum ‘Smartphones en instellingen’ en vraag het de Community of laat hieronder een reactie achter!

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer