Sticky

Optimaliseren van ons vaste netwerk (laatste update 28 februari 2020)

• 19 oktober 2017
  • 113 reacties
  • 251177 x bekeken

Toon eerste bericht

113 reacties

Mijn internet werkt op dit moment niet, locatie heerenveen. Heeft dit ook te maken met de werkzaamheden? Zoja, wanneer is dit weer opgelost? 

Heb er ook last van net als bijna 1000andere mensen die het aangeven op allestoringen.nl. Dus een beetje duidelijkheid zou idd fijn zijn. 

Mijn internet werkt op dit moment niet, locatie heerenveen. Heeft dit ook te maken met de werkzaamheden? Zoja, wanneer is dit weer opgelost? 

Heb er ook last van net als bijna 1000andere mensen die het aangeven op allestoringen.nl. Dus een beetje duidelijkheid zou idd fijn zijn. 

Ipv de klantenservice eruit gooien, werden vast te veel telefoontjes gepleegd kon de server niet aan Hahaha. 

Vanwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Hieronder vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden; uiterlijk 's avonds werkt alles weer. Onze excuses voor het ongemak!

Updates
25 november 2019 - Bergen op Zoom Centrum Werkzaamheden voltooid
25 november 2019 - Dordrecht Sterrenburg Werkzaamheden gestart
26 november 2019 - Hoofddorp
26 november 2019 - Huizen
27 november 2019 - Utrecht Zuid
27 november 2019 - Tilburg Centrum
28 november 2019 - Almelo Centrum
28 november 2019 - Den Haag Bezuidenhout
29 november 2019 - Weer Centrum
29 november 2019 - Deventer Oost

Steenwijk heeft ook last van storingen. Geen internet. 

Vanwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Hieronder vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden; uiterlijk 's avonds werkt alles weer. Onze excuses voor het ongemak!

Updates
25 november 2019 - Dordrecht Sterrenburg Werkzaamheden gestart

Ik woon in Hengelo en heb al twee uur geen televisie en internet. Daarnaast zijn jullie totaal niet te bereiken. Wat is dit voor service?

ik heb al tien keer alles gereset, stekkers in en uit maar ook dit werkt niet. Ik zou graag zsm een medewerker willen spreken en daarnaast mijn abonnement willen beëindigen. Dank. 

Updates
25 november 2019 - Dordrecht Sterrenburg Werkzaamheden voltooid

p.brown Geachte Heer?mevrouw van tele2 ik zu vandaag 25 november 2019 mijn internet geactiveerd krijgen maar tot op heden is dat niet gelukt zou u mij alstublieft kunnen bellen op ********** Met Vriendelijke Groet P.Brown

*** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de [url=https://forum.tegels-tele2-form[/url]. WS_ACTIES_!&$?HUISREGELS_TELE@_FORm[/url]. ***

Ik woon in dronten 

En alles gaat er steeds uit 

Nog even en alles gaat naar buiten grrrrr😤😤😤 bellen gaat ook niet 

Ook dat gaat er steeds uit 

Dit is al drie dagen bezig

Helppppppppp

Ik woon in dronten 

En alles gaat er steeds uit 

Nog even en alles gaat naar buiten grrrrr😤😤😤 bellen gaat ook niet 

Ook dat gaat er steeds uit 

Dit is al drie dagen bezig

Helppppppppp

`Hetszelfde situatie hier in dordrecht

Updates
In de periode van 16 december tot en met 2 januari zijn er geen werkzaamheden aan ons netwerk gepland. We proberen hiermee zoveel mogelijk overlast tijdens de feestdagen te voorkomen.   

13 december 2019 - Drachten Centrum Werkzaamheden voltooid
13 december 2019 - Steenwijk Centrum Werkzaamheden voltooid
13 december 2019 - Arnhem Centrum Werkzaamheden voltooid

Ik heb sinds 13 december niet meer de mogelijkheid om te verbinden met TELE2. Telefoneren, sms en mobiele data werkt niet meer. Ik heb de site van apple uitgekamt voor oplossingen software gerelateerd. Nu kom ik dit tegen. Mijn telefoon doet het zelf ook niet en ik vroeg me af of er contact met mij opgenomen kan worden of mijn telefoon ook deze storing heeft. IPhone 7 & ik kom uit amersfoort

@Maartenkiko32   Maarten, 

je plaatst dit in het topic waarin Tele2 aangeeft waar er aan het vaste netwerk (internet/TV) wordt gewerkt. Je zegt echter dat SMS telefoneren en mobile data niet werkt. Dit lijkt erop dat je probleem over mobiele telefonie gaat. Ja kan daarom beter een nieuw topic aan maken in de rubriek Mobiele abonnementen, dat levert waarschijnlijk eerder en relevantere oplossingen dan in dit topic.

Ik woon in Badhoevedorp. Internet werkt, maar ik kan vandaag geen outlook berichten uitsturen. ze komen allemaal terug omdat de ontvangende servers deze als spam zien. Dit heeft vast iets te maken met onbekendheid van de netwerk routers of iets dergelijks. wanneer wordt dit opgelost?

Hallo badeend.

Je kan beter een eigen topic openen, dit is een service topic waar meestal pas heel laat een reactie op komt.

Op internet lijkt alles te werken, maar op TV zit ik nu het 6 uur journaal te kijken en geregeld valt mijn decoder uit, krijg ik het Tele2 logo in beeld en enkele momenten later heb ik dus weer contact….

Heeft dat ook met deze optimalisatie te maken (ik zit in Breda).

Breda staat niet in de lijst van deze week. Je kan beter een eigen topic openen.

Reageer