Sticky

Optimaliseren van ons vaste netwerk (laatste update 13 december 2019)

• 19 oktober 2017
  • 107 reacties
  • 234867 x bekeken

Toon eerste bericht

107 reacties

Ok "gelukkig " dacht al.dat het alleen bij ons was
Reputatie 7
Badge +4
Lijkt een grote storing in Amsterdam. Netwerk afdeling zal hieraan werken. S'avonds/s'nachts wordt de website niet geupdate. Zal het best morgen weer doen! Kan een keer gebeuren.
Lijkt een grote storing in Amsterdam. Netwerk afdeling zal hieraan werken. S'avonds/s'nachts wordt de website niet geupdate. Zal het best morgen weer doen! Kan een keer gebeuren.
Grootste bullshit, ze horen ons gewoon updates te geven wat jammer genoeg niet gebeurd 😴
Ouderkerk aan de Amstel ook zonder internet, dus ook geen tv en of telefoon. Kortom, een vergoeding zou op zijn plaats zijn. Want nu gebruik je toch je MBs van je telefoon om uit te zoeken of het in huis verkeerd zit of bij Tele2. Bij tele2 dus
TV werkt weer, maar nog altijd geen internet.
Nog altijd niks en geen gehoor
Reputatie 7
Badge +4
Even je modem restarten.
De werkzaamheden in Utrecht Zuid zijn voltooid zie ik staan, kan het kloppen dat het daarna nog even duurt voor de diensten weer werken? Ik heb nog geen tv en internet. Resetten en stekker er een paar minuten uithalen helpt niet helaas.

Wat een  drama,  ons internet (via wifi) is instabiel, Ipad’s en mobiele telefoons werken niet meer in het huis naar wat we gewend zijn, alleen in het huiskamer. Wifi zou moeten  werken,  maar we krijgen via de apps dat er geen  internetverbinding is. Hoelang  duurt het terugdraaien van de omleiding via Duitsland? https://nos.nl/artikel/2308233-t-mobile-draait-omleiding-van-internet-via-duitsland-terug-na-kritiek.html

Reputatie 7
Badge +4

Het internet van Tele2 en t-mobile zijn verschillende technische oplossingen. Jij hebt dus geen impact van de duitse route. Dat je wifi thuis minder functioneerd kan verschillende oorzaken hebben. Zie hier meer info.

Vanwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Hieronder vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden; uiterlijk 's avonds werkt alles weer. Onze excuses voor het ongemak!

Updates

28 oktober 2019 - Schiedam Werkzaamheden voltooid
29 oktober 2019 - Rotterdam Terbregge Werkzaamheden voltooid
30 oktober 2019 - Arnhem de Laar Werkzaamheden voltooid
30 oktober 2019 - Arnhem Centrum Werkzaamheden voltooid
30 oktober 2019 - Arnhem Presikhaaf Werkzaamheden voltooid
30 oktober 2019 - Groningen Selwerd Werkzaamheden voltooid
31 oktober 2019 - Roosendaal Centrum Werkzaamheden voltooid
31 oktober 2019 - Gorinchem Haarwijk Werkzaamheden voltooid
31 oktober 2019 - Rotterdam West Werkzaamheden voltooid
1 november 2019 - Alphen aan den Rijn Ridderveld
1 november 2019 - Delft Voorhof
1 november 2019 - Krimpen aan den Ijssel

Kan het zijn dat er in Haarlem ook getest wordt?

ik zit ineens zonder telefoon, terwijl tv en internet het gewoon doen.

Vanwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Hieronder vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden; uiterlijk 's avonds werkt alles weer. Onze excuses voor het ongemak!

Updates
4 november 2019 - Amsterdam Osdorp Werkzaamheden voltooid
4 november 2019 - Amsterdam Centrum Werkzaamheden voltooid
5 november 2019 - Amsterdam Slotermeer
5 november 2019 - Amsterdam Bijlmer
5 november 2019 - Aalsmeer
5 november 2019 - Zaandam Centrum
6 november 2019 - Son
6 november 2019 - Oss Centrum
7 november 2019 - Deventer Oost
7 november 2019 - Utrecht West
7 november 2019 - Nijkerk

Er staat voor 4 november 2019 werkzaamheden voltooid. Hier in Oldenzaal, 7574, ziet het er niet voltooid uit. Sinds 5 november rond 01.00 uur heb ik geen internet. Rood lampje bij router 'INTERNET'.  Heeft dit met de "voltooide" update te maken of is er een andere storing/probleem? 

Updates
4 november 2019 - Amsterdam Osdorp Werkzaamheden voltooid
4 november 2019 - Amsterdam Centrum Werkzaamheden voltooid
5 november 2019 - Amsterdam Slotermeer Werkzaamheden voltooid
5 november 2019 - Aalsmeer Werkzaamheden voltooid
5 november 2019 - Zaandam Centrum Werkzaamheden voltooid
6 november 2019 - Son Werkzaamheden voltooid
6 november 2019 - Oss Centrum Werkzaamheden voltooid
7 november 2019 - Deventer Oost Werkzaamheden voltooid
7 november 2019 - Utrecht West Werkzaamheden voltooid
7 november 2019 - Nijkerk Werkzaamheden voltooid
7 november 2019 - Amsterdam Bijlmer Werkzaamheden voltooid
8 november 2019 - Nijmegen Dukenburg
8 november 2019 - Rijssen Centrum
8 november 2019 - Gouda Bloemendaal

Sinds gisteren geen internet meer, tuinwijk in utrecht.

modem geeft aan xDSL Link Status: UP

Beste medewerker,

De app lijkt het niet te doen voor mij. Is dit een wijder probleem en heeft dat mischien hiermee te maken?

Ik gebruik de Huawei P30 Pro. 

Vriendelijke groet, 

Salty. 

Voor Bloemendaal stond dat er v.a 8 nov wordt gestart. v.a 7 nov s’avonds, heb ik geen internet meer. er staat ook dat de werkzaamheden zijn voltooid, maar tot heden 09 nov geen internet.​​​​​​ 1. uit de stekker gehaald en weer in gestopt 2. 1 rode lamp en 3 groene lampen staan aan. 3. geen enkel openstaand factuur, altijd netjes op tijd afgeschreven. Waarom heb ik nog steeds geen internet?

Voor Bloemendaal stond dat er v.a 8 nov wordt gestart. v.a 7 nov s’avonds, heb ik geen internet meer. er staat ook dat de werkzaamheden zijn voltooid, maar tot heden 09 nov geen internet.​​​​​​ 1. uit de stekker gehaald en weer in gestopt 2. 1 rode lamp en 3 groene lampen staan aan. 3. geen enkel openstaand factuur, altijd netjes op tijd afgeschreven. Waarom heb ik nog steeds geen internet?

Jullie website ligt plat en bij de callcenter ligt het ook helemaal plat. 

kan het dat mijn mailbox - webmail het niet meer doet?

waarom?

Updates
8 november 2019 - Rijssen Centrum Werkzaamheden voltooid
8 november 2019 - Nijmegen Dukenburg Werkzaamheden voltooid
8 november 2019 - Gouda Bloemendaal Werkzaamheden voltooid
11 november 2019 - Utrecht Overvecht Werkzaamheden voltooid
11 november 2019 - Heerlen Kerkrade Werkzaamheden voltooid
12 november 2019 - Uden Centrum Werkzaamheden voltooid
12 november 2019 - Amsterdam Amstelveen Werkzaamheden voltooid
13 november 2019 - Heerlen Brunssum Werkzaamheden voltooid
13 november 2019 - Venlo Blerick Werkzaamheden gestart
14 november 2019 - Culemborg Centrum
14 november 2019 - Ede Klaphek
14 november 2019 - Veenendaal
15 november 2019 - Den Bosch De Slagen

Vlissingen staat niet in de lijst, maar heb al sids gisteren geen fatsoenlijk  internet en tv,  continu ligt er uit, geen internet en geen tv... dan weer even een paar minuten wel werkend om vervolgens weer lange tijd geen internet en tv te hebben.

Hoe komt t dat ik in Vlissingen hier last van heb, hoe lang gaat dit nog duren????

Reputatie 2

Vlissingen staat niet in de lijst, maar heb al sids gisteren geen fatsoenlijk  internet en tv,  continu ligt er uit, geen internet en geen tv... dan weer even een paar minuten wel werkend om vervolgens weer lange tijd geen internet en tv te hebben.

Hoe komt t dat ik in Vlissingen hier last van heb, hoe lang gaat dit nog duren????

Als je in Vlissingen storing hebt heeft het niks te maken met optimalisatie van het netwerk...

Als je in Vlissingen storing hebt heeft het niks te maken met optimalisatie van het netwerk...

Vandaar mijn vraag: Hoe komt t dat ik in Vlissingen hier last van heb, hoe lang gaat dit nog duren????

Uiteraard nog niets van tele2 gehoord...

De werkzaamheden in Den Bosch zouden voorbij zijn. Echter ik kan nog steeds geen contact maken met mijn router. Windows 10, melding is ‘Sommige gegevens zijn gewijzigd’ en dat ik me opnieuw moet aanmelden met beveiligingssleutel (wachtwoord dus). Echter het wachtwoord wordt niet meer herkend. Heb de router al een keer uit- en weer aangezet. 

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +5

Je Modem een Harde reset geven, dan zijn de logindetail weer zoals jij hem voor het eerst aangezet hebt "fabrieksinstellingen"

Daarna je Modem configureren/beveiligen.

Dank voor je antwoord Cypher. Vanochtend zónder hard reset gewoon het originele wachtwoord geprobeerd (sticker modem). Die doet het. Dus ik denk dat de harde reset door Tele2 op afstand is gebeurd.

Is dat normaal?

Ik ga nu inderdaad even opnieuw een wachtwoord instellen, maar vreemd vind ik dit wel.

Reputatie 7
Badge +5

Dat vermoed ik dan ook@Esther_67 , want alleen een Harde reset zorgt ervoor dat je terug gaat naar fabrieksinstellingen.

Dan verdient het idd geen schoonheidsprijs dat dit uitgevoerd wordt zonder je medeweten en is in mijn ogen niet normaal, maar goed eind goed al goed.

Geen dank, graag gedaan.

En Houdoe hè 😀

Houdoe! ;)

Reageer