Sticky

Optimaliseren van ons vaste netwerk

  • 19 oktober 2017
  • 58 reacties
  • 188958 x bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Ok "gelukkig " dacht al.dat het alleen bij ons was
Reputatie 7
Badge +4
Lijkt een grote storing in Amsterdam. Netwerk afdeling zal hieraan werken. S'avonds/s'nachts wordt de website niet geupdate. Zal het best morgen weer doen! Kan een keer gebeuren.
Lijkt een grote storing in Amsterdam. Netwerk afdeling zal hieraan werken. S'avonds/s'nachts wordt de website niet geupdate. Zal het best morgen weer doen! Kan een keer gebeuren.
Grootste bullshit, ze horen ons gewoon updates te geven wat jammer genoeg niet gebeurd 😴
Ouderkerk aan de Amstel ook zonder internet, dus ook geen tv en of telefoon. Kortom, een vergoeding zou op zijn plaats zijn. Want nu gebruik je toch je MBs van je telefoon om uit te zoeken of het in huis verkeerd zit of bij Tele2. Bij tele2 dus
TV werkt weer, maar nog altijd geen internet.
Nog altijd niks en geen gehoor
Reputatie 7
Badge +4
Even je modem restarten.
De werkzaamheden in Utrecht Zuid zijn voltooid zie ik staan, kan het kloppen dat het daarna nog even duurt voor de diensten weer werken? Ik heb nog geen tv en internet. Resetten en stekker er een paar minuten uithalen helpt niet helaas.

Reageer