Sticky

Optimaliseren van ons vaste netwerk

Reputatie 6
Badge
Vanwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Hieronder vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden; uiterlijk 's avonds werkt alles weer. Onze excuses voor het ongemak!

Updates
05-12-2018 Valkenburg Werkzaamheden voltooid
05-12-2018 Maastricht Werkzaamheden voltooid
06-12-2018 Sittard Werkzaamheden voltooid
06-12-2018 Eindhoven-Woensdrecht Werkzaamheden voltooid
07-12-2018 Purmerend-Centrum Werkzaamheden voltooid
07-12-2018 Eindhoven-Tongelre Werkzaamheden voltooid
07-12-2018 Tilburg Heikant Werkzaamheden voltooid
10-12-2018 Eindhoven Coevering Werkzaamheden voltooid
10-12-2018 Goes Migratie is uitgesteld
11-12-2018 Dordrecht Dubbeldam Werkzaamheden voltooid
11-12-2018 Rotterdam Zuid Werkzaamheden voltooid
13-12-2018 Barendrecht
13-12-2018 Den Haag Houtwijk Werkzaamheden voltooid
13-12-2018 Edam-Volendam
14-12-2018 Amsterdam-Osdorp
17-12-2018 Amsterdam Badhoevedorp
18-12-2018 Alkmaar Centrum
19-12-2018 Venlo
20-12-2018 Amsterdam Sloterdijk

25 Reacties

Lijkt er op dat er in Den Haag - Wateringse Veld ook getest wordt.
Internet net weg, daarna 0,02Mbps upload snelheid en 0,08Mbps download snelheid. Nu gelukkig weer terug.
wanneer kom helmond de geplande werkzaamheden
Zou het niet handiger zijn dit topic te sluiten voor members, zodat hier geen vragen terecht komen?
Reputatie 4
Badge +3
WhTurner schreef:

Zou het niet handiger zijn dit topic te sluiten voor members, zodat hier geen vragen terecht komen?

Dit is een bewuste keuze geweest, mochten mensen reageren met vragen of opmerkingen die niet gerelateerd zijn aan dit topic dan kunnen we alsnog verwijzen naar het maken van een nieuw topic.
Mijn tv en internet liggen eruit sinds 20.00 uur (Rood lichtje op modem). Ik woon in Amsterdam. Kan dit komen door de update v/h netwerk van Tele2 vanavond in Haarlem?
Reputatie 4
Badge +3
Ellen01002 schreef:

Mijn tv en internet liggen eruit sinds 20.00 uur (Rood lichtje op modem). Ik woon in Amsterdam. Kan dit komen door de update v/h netwerk van Tele2 vanavond in Haarlem?

Als het goed is niet, mocht je nog steeds problemen hebben dan raad ik aan om een topic aan te maken zodat we verder onderzoek kunnen doen.^Jeroen
Internet rotterdam stadhoudersplein is vrij slecht op de piekuren, vooral in het weekend. Vooral afgelopen week(vandaag) is het helaas vaak dat de wifi er geregeld een paar minuten uit gaat. De buren hebben hetzelfde probleem, zijn hier misschien ook werkzaamheden?
Reputatie 7
Badge +2
Alle werkzaamheden zijn in de topic gemeld.

Je kan het beste een eigen topic openen, en melden als je het probleem alleen met wifi ervaart, of ook met bekabelde verbinding.

Zorg ook dat je klant gegevens ingevuld zijn in jou profiel.
*** Reactie aangepast door moderator Frenk. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Hello I have problem with internet in last couple of days, in 2week maybe 2-3 time I dont have connection...sometime at day sometime at night, whats going on? Maybe put some information on website if You do something, but on 01:00 in night, I dont think so! So where is the problem?! Last time i dont have internet all day...!! I live Den Haag (Spoorwijk, Hildebrandstraat).
Heb er genoeg van, je mag geen commentaar op tele2 leveren! Als hun , in mij geval, maar ...wat doen, denk ik,
ik betaal niets meer.Geen service aan mij verleend! 80 minuten op een vrijdag 25 mei aan de telefoon gezeten, wel aansluiten van mijn tv. Was afgesloten, zonder mij n mail te sturen , te bellen , niets !Kan geen mails van tele 2 ontvangen, Wo.23 mei , ander mailaccount doorgegeven, dame zou t in de pc invoeren !Vrijdag 25 mei, wist de hr, nergens vanaf, t stond niet in de pc van hun !Heb 2 accounts gekoppeld, met dhr. doorgenomen, bij mij was t in orde, het zat bij hun, dat ik geen mails van hun kon ontvangen, maar wat ! Eerste hr. die ik aan de lijn had, hem gevraagd om n leidinggevende, directie, neen , kan niet zei hij, dan daarbij, mijn leidinggevende heeft nergens verstand van, ik wel, dat was letterlijk wat hij zei! Ze nemen toch alles op n bandje op? Die zou dan ontslag moeten hebben, wat n air ! Toen ik vertelde aan dhr 2, dat ik overstapte naar n ander, kreeg ik ma. 28 mei , ineens wel n mail, 58 euro betalen tot oktober, want...ik had n nieuw kontrakt afgesloten , okt. 2017.Had n mail met n bevestiging gekregen ! Ik ben al 8 jr. bij tele2, kon geen mails van hun ontvangen, maar.....wel 58 euro betalen voor wat??????
Reputatie 5
Badge +3
@cheetah Misschien moet je even de huisregels lezen. Dit is een topic over onderhoud van het netwerk. Niet een algemene klachtenmuur voor je mail problemen. Als je geholpen wilt worden zul je toch echt zelf een topic moeten aanmaken! Alvast bedankt!
Maakt mij het ff niet uit, waar ik mijn ongenoegen plaats !Ook zoiets vreemds, tele 2 mobile , tele 2 internet en tv
Dat hoort en zou veel beter zijn , als t samen werkte , wat n rare bedoening ! Jij hebt gelijk dat ik hier verkeerd zit, sorry, maar op Messenger , zit ook z on clubje, wat ze doen ? Ik weet t niet, alles , alles opgeschreven, krijg je 5 keer de vraag , we weten niet wat je probleem is! Waarom zitten deze daar, echt lezen kunnen ze niet, blijkt!
Heb al n aangetekende brief weg naar Directie , ook n jurist gevraagd, wat wettelijk mag ! Dus , ik kom er wel uit ! Sorry, Patrick .
Klantenservice Tele2 schreef:

Vanwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Updates
Er volgen nog meer werkzaamheden.

Ga maar is in Borculo kijken, bijna door heel Borculo geen 4G bereik had hiervoor met T-Mobile geen last van.
Kijk eens naar de titel van dit topic Optimaliseren van ons vaste netwerk
Storing in bergen op zoom. Zijn jullie in bergen op zoom ook bezig met updates????
Zit nou al 2 dagen zonder 4G, kan hier door niet fatsoenlijk mijn werk doen. dus hoelang zijn jullie hier nog mee bezig.
Dit topic gaat over geplande werkzaamheden op hetvaste telefoonnetwerk 😉
Is dit heel Leiden, dus ook de merenwijk? En nog steeds geen internet? Beetje jammer!
Geldt ook voor Den Haag op 7 november?
Atroxmons schreef:

Ik ervaar ook problemen met m'n internetverbinding (in Den Haag). Dus zou goed kunnen 😐
kevindh schreef:

Atroxmons schreef:

Ik ervaar ook problemen met m'n internetverbinding (in Den Haag). Dus zou goed kunnen 😐

Same problem for me since 7/11 in Noordwijk...
Ik krijg slechte verbinding en geen 4G netwerk. Betreft iPhone SE.
Lokatie is Nederland, Rucphen 4715 BM
Onwijs schreef:

Ik krijg slechte verbinding en geen 4G netwerk. Betreft iPhone SE.
Lokatie is Nederland, Rucphen 47******

Dit topic is voor vast internet. Voor mobiele telefonie:: open een nieuw topic in de rubriek Mobiele telefonie
Mijn televisie en internet werken nog steeds niet waarom is het nog steeds niet verholpen het optimaliseren?

Reageer