Sticky

Optimaliseren van ons vaste netwerk

Reputatie 6
Badge
Vanwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Hieronder vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden; uiterlijk 's avonds werkt alles weer. Onze excuses voor het ongemak!

Culemborg-Centrum - 19-04-2018 Succesvol afgerond!
Tiel-Centrum - 20-04-2018 Succesvol afgerond!
Delft-Centrum - 23-04-2018
Den Haag-Bezuidenhout - 24-04-2018
Den Haag-Scheveningen - 26-04-2018
Zoetermeer-Meerzicht - 30-04-2018

Updates
Er volgen nog meer werkzaamheden.

47 Reacties

Kunnen jullie niet eens 1 week zonder storing doorkomen.

*** Reactie aangepast door moderator Patrick. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Tijd voor n compensatie. Ben al anderhalf jaar met storingen bezig. Restten stekker dr uit nieuwe kabels. Los t nou een keer op !!!!!!!!!!!!!!

*** Reactie aangepast door moderator Patrick. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Wat een -Aangepast door moderator- abonnement .. niks anders dan storingen en problemen bij het bekijken van mijn privacy en kan ook mijn kosten niet inzien van de afgelopen maand wtf .. spijt dat ik het bij jullie heb aangesloten ... als ik dit van te voren had geweten had ik ergens anders wel een duurdere abbo meent genomen ...
Reputatie 4
Badge +3
Peter wilmink schreef:

Heeft het onderhoud invloed op de storingen en problemen die je hebt? 😉

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen dan raad ik aan een eigen topic aan te maken.

Groeten Jeroen
Heeft iemand ook sim only 4G netwerk problemen?... Dit is al de 3e keer deze week....ik ben op het punt om abonnement op te zeggen.. Onbeperkt data ? Heb helemaal geen moment gehad om het net leeg te trekken,,zoals ze mee adverteren...
Reputatie 7
Badge +4
Dit topic gaat over het vaste netwerk. Maar op 4G heb ik nu geen probleem, ook de afgelopen week niet.
Heb de afgelopen maanden (jaar) veel last van storingen.
Resetten en stekker los koppelen helpt maar dit hoort gewoon niet.
Ik woon in noord holland.
Ik heb een simpel abonnement maar ik vind dit erg irritant worden.
Los het AUB op Tele2.
Reputatie 4
Badge +3
Rutger69 schreef:

Heb de afgelopen maanden (jaar) veel last van storingen.
Resetten en stekker los koppelen helpt maar dit hoort gewoon niet.
Ik woon in noord holland.
Ik heb een simpel abonnement maar ik vind dit erg irritant worden.
Los het AUB op Tele2.

Daarom zijn we ons netwerk nu ook aan het optimaliseren, hopenlijk is het straks een stuk minder. 🙂

Als je wil dat ik nog even naar je verbinding kijk dan raad ik aan een eigen topic aan te maken.
Ben vanaf 1993 abonnee van Tele2 en zijn rechtsvoorgangers. Heb in de beginfase wat aanloopproblemen gehad doch nadien werkt alles prima. Heb een aantal jaren alles-in-1, Geen probleem. Beveel Tele2 aan iedereen aan. Ze kunnen het dus wel.
Lijkt er op dat er in Den Haag - Wateringse Veld ook getest wordt.
Internet net weg, daarna 0,02Mbps upload snelheid en 0,08Mbps download snelheid. Nu gelukkig weer terug.
Klantenservice Tele2 schreef:

Vanwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Hieronder vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden; uiterlijk 's avonds werkt alles weer. Onze excuses voor het ongemak!

Raamsdonksveer op 8 december 2017.Met succes afgerond!
Maastricht-Amby op 11 december 2017.
Oosterhout op 11 december 2017.
Maastricht op 12 december 2017.
Oldenzaal op 12 december 2017.
Zutphen op 14 december 2017.
Hengelo Ov op 14 december 2017.

Updates
In december gaan de onderhoudswerkzaamheden door. Meer informatie volgt.

Heeft dit ook invloed op de App?
Gek genoeg heb ik gister een enquete ingevuld en prompt merk ik met de app dat de verbinding wegvalt ofzo. De app moet steeds vaker laden. Daarbij dat er een stuk herhaald wordt, dus de app valt terug in de uitzending. Dit is heel irritant aan het worden. We kunnen niet meer normaal tv kijken via de app.
Woonachtig friesland, vanaf vanmiddag regelmatig dat mijn modem op rood gaat dan dus geen wifi en tv. Dit is nu tussen 12.00 uur en 22.00 uur al 5-10 keer gebeurd. Modem resetten werkt niet. Moet dan afwachten de ene keer duurt et een minuutje andere wel 5 tot 10 minuten.
Reputatie 5
Badge +2
@Noci81

Dit heeft niets te maken met eventuele problemen met de TV app, Zoek even op dit forum naar andere topics die al geopend zijn of plaats even een topic in het subforum dat specifiek bedoeld is voor de TV app. Er schijnt wel wat aan de hand te zijn met de TV app maar het is nog niet duidelijk wat er aan de hand is.

@fokelina14

Maak aub even een eigen topic aan in het Vast internet subforum of bel even met de klantenservice morgen. Friesland valt niet onder de gebieden waarin het netwerk verbeterd wordt en jouw reactie wordt in dit topic verder niet opgepakt.
wanneer kom helmond de geplande werkzaamheden
Zijn er mensen met netwerk problemen, niet kunnen bellen en gebeld worden uit de regio Arnhem? Die tele 2 lost niks op, de koste wat ik maandelijks betaal met zoveel storingen is het zeker niet waard ik hoor veel minder te betalen, zodra contract voor bij gelijk overstappen naar wat beters!
Klantenservice Tele2 schreef:

Utrecht-West 11-01-2018 Succesvol afgerond!
Apeldoorn-Zevenhuizen 11-01-2018 Succesvol afgerond!
Arnhem-De Laar 12-01-2018
Rijssen-Centrum 12-01-2018

Updates
Er volgen nog meer werkzaamheden.

De onderhoudswerkzaamheden in onze omgeving zijn afgerond, maar de telefoon doet het nog steeds niet.
@joka
PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan (met de PC) door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot bijna half negen
Reputatie 3
@WhTurner, Bedankt dat je joka hierop wijst 🙂 Ik heb de gegevens naar onze moderators doorgezet en verwijderd!

Henk
Ik heb nu al zo'n goeie 3 tot 4 jaar bij jullie een abonnement en heb de volgende data van de afgelopen 2 maanden. In een woord, -Aangepast door moderator-. Ik moet van ouders zelf bij betalen voor internet, wetend dat wij betalen voor +- 20 tot 35 Mb/s. Ik krijg er door de dagelijkse storingen niet meer als 10 tot 15 max. Het feit is dat als wij betalen voor 20 tot 35 Mb/s, en wij er meestal 12 of minder hebben er spraken is van een ondegelijke levering van service. Het zit zo, ik betaal mee voor 20 tot 35 Mb/s, en krijg minder dan waar ik voor bij betaal. Ik betaal misschien niet de volle 100% (ik betaal maar 15% aan mee) maar nog steeds, als wij maar een derde krijg van wat ons is verteld waarom moeten wij dan nog steeds de volle prijs betalen?
Het is maar een vraag.
I live in Amersfoort and every day from 6pm to 10 pm my internet connection starts working very slowly, specially weekends... I have tried many different channels with the wireless, and even using cable, but it is simply to slow! Everytime I complain, Tele 2 says it is normal to have a slow connection in the peak hour and that there is nothing they can do... I am switching to KPN or Ziggo first thing next Monday!! Tired and sick of waiting hours to have decent internet speed. I should have known that cheap costs more at the end...
Froddo10 schreef:

I live in Amersfoort and every day from 6pm to 10 pm my internet connection starts working very slowly, specially weekends... I have tried many different channels with the wireless, and even using cable, but it is simply to slow! Everytime I complain, Tele 2 says it is normal to have a slow connection in the peak hour and that there is nothing they can do... I am switching to KPN or Ziggo first thing next Monday!! Tired and sick of waiting hours to have decent internet speed. I should have known that cheap costs more at the end...

Sir you are a genius. Best solution I have heared of so far is this one. Switch provider. To be fair Tele2 never fixes the bugs in its servers for longer that a day if not les. I mean, their servers are being torn appart every single day by a underestimated amound of data, crashing it every single time. SOLUTION, add more servers and upgrade the connecteblillty so the data overflow will even out and perhaps even be solved. But no, they are bussy doing repairs somewhere else. SOLUTION, switch provider.
Reputatie 4
Badge +3
Froddo10 schreef:

It is not normal that you have slow internet during peak hours on a cabled connection. Could you please start a new topic so I can have a look at your case?
Reputatie 4
Badge +3
Thomas R. schreef:

Ik heb nu al zo'n goeie 3 tot 4 jaar bij jullie een abonnement en heb de volgende data van de afgelopen 2 maanden. In een woord, -Aangepast door moderator-. Ik moet van ouders zelf bij betalen voor internet, wetend dat wij betalen voor +- 20 tot 35 Mb/s. Ik krijg er door de dagelijkse storingen niet meer als 10 tot 15 max. Het feit is dat als wij betalen voor 20 tot 35 Mb/s, en wij er meestal 12 of minder hebben er spraken is van een ondegelijke levering van service. Het zit zo, ik betaal mee voor 20 tot 35 Mb/s, en krijg minder dan waar ik voor bij betaal. Ik betaal misschien niet de volle 100% (ik betaal maar 15% aan mee) maar nog steeds, als wij maar een derde krijg van wat ons is verteld waarom moeten wij dan nog steeds de volle prijs betalen?
Het is maar een vraag.

Zou je een topic kunnen maken dan kan ik voor je controleren of je verbinding werkt naar behoren. Gelukkig werken er meer dan 2 mensen bij Tele2 zodat je losse storing geen last heeft van deze werkzaamheden.
Zou het niet handiger zijn dit topic te sluiten voor members, zodat hier geen vragen terecht komen?

Reageer