[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

[News] Ik heb een e-mail van Zonnet ontvangen, wat nu?

Toon eerste bericht

208 reacties

Hallo @Shilka,

Bedankt voor het voor bundelen van de klachten. Ik heb dit intern doorgezet, ik kom zo snel mogelijk terug met een update!
...
 

 

Beste @Cas van Tele2 , het is inmiddels 13 dagen geleden dat je zo snel mogelijk met een update terug zou komen. Het al meer dan 2 maanden lang doorzetten van de problemen lijkt geen enkel resultaat te hebben. Problemen met het bestel formulier bestaan nog steeds, er wordt nog steeds niet gereageerd op het contact formulier (in mijn geval al 42 dagen), er melden zich klanten met betaalde tele2 diensten die door zonnet benaderd worden voor deze actie en die hier op geen enkele manier te woord gestaan worden. Dit topic wordt schijnbaar ook niet actief gemonitord.

Dit kan toch zo niet voortduren? Mensen die die zonnet betalen, vervolgens niet meer in hun mail komen en ook geen reactie op het contact formulier krijgen. Betalende klanten van tele2 die benaderd worden door zonnet voor deze actie terwijl dit niet voor betalende tele2 klanten zou gelden. Moeten we klanten op het forum gewoon maar gaan adviseren om aangifte te doen bij de politie van oplichting of zoiets?

Reputatie 2

Krijg je als je je emailadres wilt behouden (voor 6 euro zonder domeinnaam) een grotere emailbox? En is die dan meteen groter (na betaling)?

De informatie op de website is tegenstrijdig op dit punt.

Alvast bedankt.

Reputatie 5

Krijg je als je je emailadres wilt behouden (voor 6 euro zonder domeinnaam) een grotere emailbox? En is die dan meteen groter (na betaling)?

De informatie op de website is tegenstrijdig op dit punt.

Alvast bedankt.

Hi @Bos Rozen, scherp van jou. Wat er op de website staat is leidend, ik heb bovenstaande dan ook gelijk aangepast. Sorry voor de verwarring!

Oftewel helemaal geen support. Dan moeten we hier onze vragen maar stellen. (Dat moet ik sowieso aangezien ik geen mail gehad heb)

Is zonnet hetzelfde bedrijf als InterNLnet B.V. ? Dan zou het vrij eenvoudig moeten zijn om hun telefoonnummer te vinden om alsnog je vragen beantwoord te krijgen @theocoppes Heb jij al wel een mail gehad?

Reputatie 7
Badge +12

Bij de KVK was internl net eerst een zelfstandig bedrijf, toen onderdeel van Tele2, toen van T-mobile en nu weer zelfstandig:)

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=internlnet&start=0&site=kvk2014

Maar weer even voor de vorm eens snel wat quotes verzameld van de afgelopen dagen. Eigenlijk blijft het hele verhaal hetzelfde;

 

Ik kan mijn mail niet overzetten, vragen naar mailadres en wachtwoord wordt gezegt dat deze onjuist is!

 

Zonnet Email omgezet Voor 6 euro, kan er niet bij...
Tig keer bericht - nul reactie.
Een bedrijf wat geld int zonder leveren?
hoe nu verder?

 

Voor de derde keer proberen of er iemand iets voor mij kan doen aan de problemen met mijn zonnet e-mail adres.
Al ca. 9 maanden kan ik geen e-mails verzenden vanuit zonnet ontvangen lukt wel.
Niemand heeft of geeft mij een oplossing voor dit probleem.
Ook wil ik het voordeligste contract hebben om mijn zonnet e-mail adres te kunnen behouden vmaar welzo dat alles werkt zoals het behoort te werken.
GRAAG SPOEDIG ANTWOORD EN OPLOSSING VAN MIJN PROBLEMEN.

 

Ik kan niet meer inloggen op mijn email account van zonnet. Online gemeld, maar geen actie /reactie. De site geeft aan dat ze me een ander wachtwoord sturen naar mijn email adres maar die kan ik dus niet openen

 

Graag zou ik gebruik willen maken van optie 1
E-mail behouden - alles blijft bij het oude, kosten € 6 per jaar; daarvoor krijg je wel een veiliger mailbox met gratis spam- en virusfilter.

Weet niet waar ik mij moet aanmelden hiervoor, dus probeer ik het op deze manier.

 

Zonnet = Onbereikbaar, krijg geen enkele reactie op mijn contact pogingen via de eigen website. Kan niet meer inloggen op mijn mail. Geen mail ontvangen. HELP!!

 

ik heb betaald voor behouden van mijn zonnet account, d.w.z. mail blijft doorgestuurd worden naar een nieuwe aangemaakt e-mailadres. nu krijg ik weer een mail dat ik ergens voor moet betalen. wil daar vragen over stellen, al diverse berichten gestuurd met verzoek mij te bellen maar geen enkele reactie.
kan inmiddels helemaal niet meer bij mijn nieuw aangemaakte e-mail. ben ten einde raad.

 

En ook de nieuwssites waar inmiddels bij wordt geklaagd bij gebrek aan partijen die reageren of bereid zijn te luisteren krijgen nul op rekest;

Update 23-09-2020 Uit reacties op ons nieuwsbericht blijkt dat het overstappen niet bij iedereen soepel verloopt. Wij hebben hierover vragen gesteld aan de betrokken partijen. Helaas hebben wij nog geen antwoord mogen ontvangen. Zodra dit wel het geval is gaan we hier meer informatie over geven.

 

 

Het terugkerende adagio is toch wel het niet door het bestelformulier heen kunnen komen, het niet meer bij de mail kunnen na betaling en nog steeds onverminderd het helemaal niet reageren op het contact formulier, waarbij bijvoorbeeld van mijn contactverzoeken de langstlopende inmiddels 48 dagen op antwoord wacht. Dat kan toch geen backlog meer zijn, dan heb je het toch gewoon over het niet reageren op de enige manier van contact.  Ik zal mijn eigen pogingen tot contact dan ook maar staken. Ik denk dat Cas ook wel klaar is met doorzetten zonder enig resultaat?

Ik ben nog steeds van mening dat op deze manier mail adressen uit handen geven aan een partij die er zo mee omgaat een blamage van disproportionele omvang is, en aangezien er nog steeds geen verbetering zichtbaar is, je het niet kunt maken om straks mail adressen te gaan beëindigen terwijl mensen het bijvoorbeeld gewoon niet lukt om behoud aan te vragen, maar dat is jullie wel inmiddels wel duidelijk. Toch kan ik het als zonnet klant (nog wel onder de vleugels van Tele2) niet laten om hier zo nu en dan een vinger op de pols te leggen, en ik wordt er niet echt vrolijker van.

Ik ben benieuwd of we voor het eind van het jaar nog iets van verbetering zien, en wat er gaat gebeuren als het uur U slaat en mail adressen naar de eeuwige jachtvelden worden gestuurd, gewenst of ongewenst… Ik zal in ieder geval mijn best doen om zo nu en dan een update te geven, alhoewel het mij steeds meer aan de energie gaat ontbreken, bij dumping in deze bodemloze put. Dat we allen maar het nieuwe jaar in mogen gaan met binnenkomende mail :sunglasses:

 

 

Ah, dus zonnet en internlnet zijn dus wel hetzelfde volgens die KvK link. Als je naar de website van internlnet gaat staat bij contact gewoon hun telefoonnummer. Ze kunnen dus gewoon gebeld worden.

Reputatie 2

Heb net als Theo geen antwoord gekregen op mijn vragen die ik via het formulier op de website heb gesteld.

Je zou toch een grotere mailbox verwachten als je gaat betalen. Dat lijkt niet zo te zijn. Misschien in de toekomst, maar er wordt geen concrete datum genoemd.

Reageer