Sticky

Mogelijke problemen Programma Gemist

• 21 november 2020
  • 1 reactie
  • 1097 x bekeken
Mogelijke problemen Programma Gemist
Reputatie 6
Badge

Hi, goed dat je hier bent. Hier vind je belangrijke informatie. Stay tuned!
We ontvangen signalen dat een aantal klanten mogelijk problemen met Programma Gemist ervaren. Het probleem is onderzoek bij de leverancier van de dienst. We verwachten maandag een nieuwe update te kunnen geven. Onze excuses voor het ongemak!

Update 23-11-2020 08:45
We zijn de oorzaak van het probleem aan het onderzoeken. We verwachten dat we in de loop van de middag jullie hier meer informatie over te kunnen geven.

Update 23-11-2020 15:52
We zijn op dit moment in gesprek met de leverancier van deze dienst. Zodra we nieuwe informatie hebben zullen we dat hier delen!

Update 23-11-2020 15:58
We zien dat Programma Gemist het bij merendeel van de klanten weer goed doet. We zijn nog hard aan het werk om het voor de overige klanten ook zo snel mogelijk weer goed te laten werken.

Update 24-11-2020 17:10
Er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen. Zodra er meer duidelijkheid is, zullen we dat hier delen!

Update 25-11-2020 08:25
Het probleem met Programma Gemist is opgelost. Ervaar je toch nog problemen? Neem dan even contact op met de klantenservice.

1 reactie

Bij mij werkt het nog niet. Maar fijn dat er serieus aan gewerkt wordt!👍(anders meld ik mij wel weer 😉)

Reageer